Croissant z nadzieniem kakaowym

Croissant kakaowy

Croissant 7 days z nadzieniem kakaowym waży 65 g.

  100g na zdjęciu (65 g)
Energia 443 kcal 288 kcal
Białko 6,8 g 4,4 g
Tłuszcz 27,5 g 17,9 g
Węglowodany 42,0 g 27,3 g
Błonnik 0,0 g 0,0 g

Croissant kakaowy kalorie w 100g: 443kcal

Zobacz więcej: sztuka 65g croissant kakaowy

Ostatnia aktualizacja: 2020.06.12

Ważenie dodano: 2011.03.19 w kategorii Słodycze i przekąski

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania


Skład: mąka pszenna, nadzienie kakaowe 25 % (cukier, częściowo utwardzone tłuszcze roślinne, woda, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu 7 %, odtłuszczone mleko w proszku, alkohol etylowy, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem mlekowym), aromat waniliowy, substancja żelująca (alginian sodu), substancja konserwująca (sorbinian potasu 0,1 %), margaryna (częściowo utwardzone tłuszcze roślinne, woda, sól, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), aromat, substancja konserwująca (sorbinian potasu 0,1 %), cukier, stabilizator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), syrop glukozowo-fruktozowy, drożdże, odtłuszczone mleko w proszku, sól, aromat waniliowy, substancja konserwująca (propionian wapnia 0,1 %), mąka sojowa, emulgator (lecytyna sojowa). Może zawierać śladowe ilości: jaj, orzeszków ziemnych (arachidowych), innych orzechów
Producent: Chipita

Mamy 118 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Drożdżówka jest od tego o niebo lepsza.. Nie chodzi mi tu o smak, bo 7days jest również pyszny, ale drożdżówką można się przynajmniej najeść za tyle samo kalorii. A tego rogalika to ze 3 sztuki trzeba wciągnąć..
  • nie lubię ich. mają nienaturalną strukturę, taką gumiastą, "niemączną". ciekawa jestem, czy autorzy również "nie delektowali się" produktem i go wyrzucili :)
  • Nie wyświetla mi się obrazek :c
  • Mademoiselle 2011/03/20 09:22
    też nie widzę zdjęcia. Czarnooo, uuuu! ;)
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/03/20 09:45
    Zdjęcie poprawione. Co do smaku i pytania o "delektowanie się", to mam wrażenie, że kiedyś te rogale były lepsze (przynajmniej kiedyś bardziej mi smakowały niż teraz).
  • Najlepsze croissanty są pieczone "na żywo" w Lidlu, jak się złapie jeszcze ciepłego to można odlecieć ;)
  • eh. niby takie nic. zje się i przeleci, za pół godziny się jest znowu głodnym.
  • Dla mnie same minusy. Nie dość, że dużo kalorii (tłuszczu) i tyle tych składników! to jeszcze najeść się tym nie da... Cóż, niektórzy lubią, ja tam już wolę drożdżówkę (jak już ktoś napisał) :)
  • w smaku dla mnie przepyszne, ale faktycznie właściwie nie czuje człowiek, że cokolwiek zjadł. a kcal nabite.
  • okropny , smakuje jak "gniot" i strukturę ma taką samą - można go utoczyć w małą kulkę .Nie zasługuje nawet na nazwę Croissant
  • właśnie - co do tych Lidl'owych - ciekawa jestem ile taki ma kcal :)
  • @Elena, ja lidlowe liczyłam zawsze jako około 250 kalori, ale teraz tak patrzę że chyba to spore zawyżenie - są połowe mniejsze od 7daysów i nie nadziewane. Więc może 200 kcal?
  • @offelia chciałabym żeby tak było , jednak weź pod uwagę że są one z tego "właściwego" ciasta francuskiego , a ono jest w większości czystym masłem :(
  • nie wiem czy ktoś to już pisał, ale wdg. mnie te rogaliki mają "sztuczny" smak. nie są dobre
  • lekkajaklen 2011/03/20 13:24
    nie da się najeść 1 rogalem, to tak jak hamburger z mc- niby coś się zjadło a jednak nic...
  • dziwne, że większość zawartości to tłuszcz, myslałam że węgle...
  • mi też nie smakują... ciasto jest napompowane i bez smaku, nadzienie przesadnie słodkie, w dodatku same tłuszcze trans [oleje utwardzone]... no i nie czuć że się w ogóle coś zjadło...
  • Dp tego typu produktow jestem nastawiona ANTY. Uwielbiam sama piec, robic nadzienie i to oczekiwanie,gdy ciasto bedzie gotowe i ten zapach- nie rozumiem po co kupywac takie"sztuczne predukty". Nie lepiej samemu upiec ciasto z maki pelnoziarniestej, jest przeciez tyle przepisow. I wiadomo,gdzie sa te kalorie:)
  • w moim lidlu jest na etykiecie pod Croissantem (tym bez nadzienia,wypiekanym) 70g wiec nie jest lżejszy, bo jest bardziej zbity jak z tego wynika
  • tak. prawidziwy croissant (taki jak np. je sie we Francji czy tez w dobrej francuskiej pattiserrie jak np. Delice de France) ma ok. 300kcal. nie wiem za bardzo ile wazy, ale kiedys sprawdzalam kalorycznosc na jakiejs zagranicznej stronce. pewnie dlatego tak duzo, ze jak ktos juz wyzej napisal, pieczone sa z wieksza iloscia masla- smakuja za to niebiansko ;)
  • najlepszy 7days to ten z nadzieniem spumante :D
  • no i w sumie mi bardziej smakuja 7daysy niz te "tradycyjne" croisanty
  • Anczeska 2011/03/20 20:21
    Mi nie smakuje, wolę bułę (drożdżówkę nawet), smakuje jak coś co było od samego początku stworzone do jedzenia, a nie jak sztuczne "coś" co smakuje sztucznie :/
  • czasem sie zastanawiam, czy w tych sztucznych "cosiach" nie ma czegos, co sprawia, ze poprostu smakuja mi bardziej niz normalne jedzenie :| ale to raczej niemozliwe :P
  • czemu niemożliwe? skoro dodawają "to" do MaCa to czemu wśród tej listy miliona składników nie miałoby być czegoś co uzależnia mózg? bardzo prawdopodobne!
  • @ Blanka: haha, cóż za teoria ;). To zabrzmiało jakby producenci chcieli zawładnąć naszymi mózgami poprzez rogale. Swoją drogą 7days'a nie tknęłam już od ponad pół roku i jakoś mi nie tęskno.. Ale i tak żałuję, że są tak kaloryczne!
  • ale...nie słyszałaś o tej teorii nigdy?
    http://www.polskatimes.pl/rozmaitosci/135748,przysmaki-z-fast-foodow-uzalezniaja-jak-tyton,id,t.html
    http://www.bodystyle.com.pl/2010/11/fast-foody-uzalezniaja-jak-narkotyki/

    wystarczy? więc czemu nie analogicznie?
  • Agnieszka 2011/03/20 22:08
    @ofelia:
    kupił dziś mój chłopak 4 takie z Lidla...ważyło "to" niemal nic, jak odgryzłam rożek to w środku puste, takie nadmuchane...Aż się dziwiłam czemu ludzie się na to rzucili jak na marcepany!
  • Czy ja wiem, czy pieczone croissanty są takie kaloryczne, ciasto francuskie ma podobno 400 kcal na 100 g, ale trzeba pamiętać, że wypieki z niego są bardzo lekkie. Świeże croissanty które ja kupuję mają 40 g, więc nie jest to jakoś strasznie dużo kalorii.
  • Loobeensky 2011/03/21 00:25
    "(...)kilkudziesięciu dniach diety opartej na fast-foodach(...)

    Ehhh, aż mi się przypominają warunki, w jakich badano wpływ jajek i zawartego w nich cholesterolu na zdrowie. Pakowano w zwierzęta dawkę, której człowiek nie byłby w stanie zjeść przez całe swoje życie, szamiąc jaja prawie bez przerwy i na tej podstawie wyrokowano, że jaja szkodzą. Bez komentarza. Pojawia się pytanie - czy stworzenia uzależniły się faktycznie od tego jedzenia, czy raczej od rutyny. Na razie to, co czytam, przypomina parodię, a nie rzetelne badania naukowe.
  • Bzdury. Znam mnóstwo osób, które nie lubią tych rogalików (sama do nich należę), tak samo jak jedzenia w McDonaldzie, kuchni włoskiej, itp. Są rzeczy powszechnie lubiane, jak np. ketchup, miękkie ciasto, czekolada, ale nie lubią tego WSZYSCY. Dużą rolę odgrywa też reklama.
  • @liz papierosy tez nie wszyscy pala, alkohol tez nie wszyscy lubia, a nawet jesli to niekoniecznie sa uzaleznieni ;)
  • ja lubie te rogaliki (lubiłam przed anoreksją i kalorycznymi fobiami) ale tez nie uzależniłam sie,alemojej kolezance się ręce trzęsą jak nie zje 2 szt dziennie. przyzwyczaiła sie!?
  • nie widzę sensu zamieszczania informacji, które są na opakowaniu
  • maliness 2011/03/26 07:44
    nie trzeba lecieć do sklepu i szukać danego produktu :)
  • ja uwielbiam je, ale nie jem, bo kaloryczne, a poza tym nie idzie się nimi najeść... jeśli nie liczyć faktu, że nadzienie może zemdlić (dzisiaj dają budyń, kiedyś była czekolada) , to właściwie można ich zjeść i... 5 i się człowiek nie naje. kalorie są, a sama buła przelatuje przez kichy bez odzewu...
  • byłabym wdzięczna za podanie też informacji o wartości jednego mini croissanta z nadzieniem kakaowym bądź z nadzieniem spumante - na opakowaniu nie jest akurat podana kaloryczność. wiem, że można sobie obliczyć przez pomnożenie 443 kcal x 2 (200g w paczce) i podzielić przez ilość rogalików - niestety właśnie w tym problem, że nie wiem ile ich jest w opakowaniu :)
  • Croissany mają niski tzw. indeks sytości. Czyli musimy zjeść ich bardzo dużo, aby poczuć się sytym. A zważywszy ich kaloryczność..lepiej sobie odpuścić i zastąpić czymś innym:)
  • hm, ja po jednym jestem full. ;)
  • szczęściara, mi nigdy nie starcza jeden. chociaż może to ten smak powoduje że mogłabym zjeść ich górę i nadal mieć ochotę na więcej. aczkolwiek nie pamiętam kiedy ostatni raz je jadłam, wiem że są dobre ale nie na tyle by przełamać dietę. ;)
  • @M. Szczególnie trudne do zostawienia na potem są te w wersji mini ;)
  • @haruka: o, w tym wypadku się zgodzę ;) i szczerze mówiąc mi znacznie łatwiej jest zjeść kilka małych rogalików, które wagowo odpowiadałyby za 2 duże, niżeli właśnie 2 normalne. Małe wciągają :P
    @M.: ja na szczeście nie mam tego problemu, co Ty - z dietą. ;) ale życzę powodzenia i wytrwałości!
  • fascinated 2011/05/16 17:07
    A ja wolę to od drożdżówek ;) jak to trzeba aż 3 wsiąknąć, zeby sie najesc? mi wystarczy nawet połówka, ale widocznie u kazdego inaczej ^^ pycha są takie cieplutkie drozdzowki z rozplywająca sie czekoladą albo masłem.
  • prosze o przepis na 7days dziekuje z gory
  • Matko, jak ja kocham 7days'y, croissanty i te wyroby z ciasta francuskiego! 7days to niebo! To ciasto, ta czekolada w środku! Ślinotoku można dostać od samego myślenia.
  • Diana, przecież to koło croissanta nawet nie leżało!!
  • właśnie mnie też zdziwiła porównanie 7days'a do ciasta francuskiego. ;)
  • zniewaga dla świeżego, gorącego i chrupiącego croissanta ;) nie wiem dokładnie jakie są wartości odżywcze (prosiłam o zważenie i będę cierpliwie czekać :D), ale wydaje mi się, że oprócz niewątpliwych walorów smakowych, ma też przewagę nad 7daysem także w kwestii wartości (łącznie z niższą zawartością kcal)
  • To prawda 7days to nie croissant, ale dla mnie jest dużo lepszy niż ten francuski rogalik :D
  • Dla mnie to to samo. I jedno i drugie pyszne jak diabli ;)
  • O gustach się nie dyskutuje - dla mnie (tak samo jak dla jo) zniewagą jest porównywanie pysznego, ciepłego, rozpływającego się w ustach croissanta francuskiego z tym rogalo-podobnym czymś :D
    Jeśli chodzi o kalorie - kształtuje się to na poziomie 480-520 kcal/100 g. W Lidlu kartki z cenami rzeczą, iż jeden rogal waży 50g. Przyniosłam kiedyś jednego do domu (ciężko było się powstrzymać i nie zjeść go w międzyczasie ;)) i fakktycznie tyle ważył. Czyli jeden ma około 250 kcal. Nie ma tragedii :).

    PS
    ale pamiętajcie, że 100 kcal z takiego rogala, w którym jest tylko tłuszcz i węglowodany proste to zupełnie co innego, niż 100 kcal z sałatki warzywnej z olejem tłoczonym na zimno/oliwą. I nawet zupełnie co innego, niż 100 kcal z jajecznicy zmażonej na maśle. :)
  • Jakie rogalo-podobne coś! Toż to poezja smaku jest! Mniami ^^
  • Jakby ktoś nie wiedział to są nowe 7daysy - double - czekoladowo-waniliowe i wisniowo-waniliowe. Zjadlam ten czekoladowo-waniliowy ajjjj pycha :D
  • Acha ten mój miał 80g, 360kcal w rogaliku w tym: b:6g, w:33g, t:22g ;)
  • weronika 2011/07/19 16:18
    Mnie zawsze po 7 days mdliło. Teraz się z tego cieszę, bo widzę co to jest.
    Swoją drogą idąc przez szkolny korytarz i widzę te wszystkie dzieci zajadające się 7 days'ami, to mam im ochotę wyrwać je z zębów i wsadzić bułkę z serem XD
  • Jeśli mowa o cieście francuskim... Czekam z niecierpliwością na ważenie napoleonki. Wolę takie ciacho niż ten rogalik. Może przypadkiem ktoś wie ile ma napoleonka?
  • O tak.
    Wartość odżywcza dla napoleonka byłaby mile widziana :).
  • tylko jak zawsze bedzie problem, bo kazda napoleonka jest inna. jedne sa bardziej budyniowe, a drugie kremowe:S
  • Ja tam kiedyś jadłam w robocie,jako przekąskę codziennie takiego 7daysa będąc jednocześnie na diecie...i schudłam wtedy sporo :)
  • papryczqa 2011/09/28 08:09
    Skład jest potworny. To już lepiej samemu coś upichcić :)
  • w Lidlu robia wlasne wyrobyy i ich croissanty sa przepyszne!!!!
  • Oj tak croissanty z Lidla są przepyszne. Na innej stronie znalazłam, ze w 100 g lidlowego jest 405 kcal, a sam rogalik waży 55g więc jest w nim ok 223 kcal.
  • @Margo - zgadzam się, croissanty z Lidla to mistrzostwo!
  • mistrzostwo to mało powiedziane, ale odkąd jestem na diecie staram sie unkiać Lidla jak ognia bo nie da sie przejść koło nich nie kupując. A postawili kurcze przy samym wejściu ;(
  • zgadzam się, jeden croissant z Lidla ma 223!
  • No to przecież luzik.Myślę,że spokojnie można od czasu do czasu chodzić do Lidla na drugie śniadanie ;)
  • MagdalenaLena 2012/06/30 20:37
    Ja lubię od czasu do czasu zjeść takiego rogala. Nie rozumiem do końca o co chodzi z tym stopniem nasycenia. Ja wiem że istnieje indeks glikemiczny wałkowany wciąż ze wszechstron, ale odżywiałam się w życiu różnie. Miałam napad zdrowego jedzenia, co w moim przypadku na zdrowie mi nie wyszło.:) I powiem szczerze, że nie czuję różnicy w sytości, długości itp między zwykłą biała bułką a jakimiś tam z ziarnami, 7 daysem i tak dalej. Jakis czas temu kupiłam taki chleb niby bardzo zdrowy, pełne ziarno słonecznik i nie bardzo się po nim czułam, a byłam mniej nasycona jego dwoma kromkami niż zwykłego białego chleba choć były tej samek wielkości. Także nie rozumiem dlaczego mówicie że 7 days nie bo trzeba kilka na raz żeby się najeść. Zwykłych bułek czy to ziarnistych czy nie też. Ja muszę ze trzy zjeść żeby się najeść, na szczęscie mogę sobie pozwalać.:)
  • Weronika 2012/06/30 22:14
    Jakoś nigdy nie przepadałam za ciastem francuskim. Wiem, że to nie ciasto francuskie, ale jakaś jego namiastka, niemniej jednak nigdy mnie nie przekonywał ten rogal. Patrząc na skład, dziwię się rodzicom, bo wiem, że wiele dzieci w szkołach je takiego jednego czy dwa rogale na drugie śniadanie. Ta chemia nigdy nie dorówna świeżemu pachnącemu croissant'owi podanemu na śniadanie w południowej Francji.
  • Patulineczka 2012/09/03 08:40
    ,,częściowo utwardzone tłuszcze roślinne'' - no comments...
  • ja ostatnio w składzie chleba znalazłam "olej roślinny"....
  • a fuj, nie lubię ciasta francuskiego, a takie rogaliki są strasznie sztuczne i takoż smakują. I nie wyglądają tak jak w reklamach ;p. Wolę moje kanapki :D
  • przerażające
  • Ostatnio w autobusie widziałam jak bratowa mojej znajomej dała swojemu 1,5 rocznemu synkowi dwa takie do zjedzenia w ciągu jakiś 10 minut. I jeszcze z tego co do niego mówiła to właśnie jechali do domu na obiadek.
  • No a potem jest efekt,małe dzieci tyją,potem mamy otyłych dorosłych i koło się zamyka,ech.
  • Ale zauważcie, że wiele ludzi jako małe dzieci mają fenomenalny metabolizm. Zwykle w okresie dojrzewania wszyscy stają się nieco bardziej kształtni. Maluch to zazwyczaj patyk, nawet jak opycha się śmieciowym jedzeniem. A skoro dziecko nie tyje, to rodzice dają mu to jeść, bo na pierwszy rzut oka nie ma skutków ubocznych.
  • Też racja,aczkolwiek coraz częściej widać i dzieci "przy kości"
  • to fakt, kiedyś więcej czasu dzieci spędzały na dworze, teraz może tez spędzają... na ławce pijąć piwo ;/
  • Wszystko dla ludzi,ważne aby zachować zdrowy rozsądek;)
  • Ciekawa jestem ile ma croissant z piekarni Hert z nadzieniem malinowym. Jest przepyszny,ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji o jego kaloryczności ;(
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2013/01/25 14:44
    @ania.s: myślę, że raczej nikt z przeglądających komentarze osób nie będzie w stanie Ci pomóc. Jeżeli ta informacja nie została umieszczona na opakowaniu jednostkowym bądź na kartce przy cenie w przypadku sprzedaży na wagę, to pozostaje Ci skontaktowanie z producentem.
  • Co za niesamowity skład. :) Ale i tak jest smaczny (choć oczywiście niezdrowy).
  • a co z croissantem maślanym ? np. tym z lidla ? ile ma kcal ?
  • było już gdzieś wcześniej podane, że ok 220- 250 kcal (zakładając, że waży 50g).
  • Skład skład skład...... Szaleństwo
  • Paolinkaaa 2013/07/23 18:07
    Czyli trochę taki 7days :)
    Swoją drogą dobry , ten charakterystyczny zapach nadzienia czekoladowego . Jednak takim jednym najeść się nie można i musiala bym chyba zjeść takich z 5 ,żeby poczuć się dostatecznie nasycona .
  • Witam.Każdy je to co chce i nikt na to nie ma wpływu (nie mówię tu o dietach itd).Sami musimy dostrzec zalety danego produktu.Fakt jest taki ,że croissant we Francji jest tanszy niż w Polsce :-) bo kosztuje 35 eurocentów z czekoladą i jeszcze ciepły-mam tą przyjemność i możliwość pracować i mieszkać tutaj.Więc w Polsce pewnie ze 2 zł kosztuje a jak już tutaj ktoś wspomniał to trzeba takich zjeść 3-5 sztuk żeby coś poczuć.Ogólnie raz na jakis czas można zjeść ale do naszej polskiej drożdżówki nie ma porównania żaden croissant.
  • Boże! Jak zobaczyłam skład to mnie zatkało. Dobrze, że bardzo rzadko jadam takie rzeczy :) A wygląda tak niewinnie. To już wole sobie sama upiec.
  • Ten skład to totalna porażka. To prawie trucizna.
  • Klaudia526461 2014/11/24 15:39
    O, co za odkrycie, dzisiaj kupiłam na szybko i miał 60g... oto jak producent oszukuje nieświadomych klientów...
  • no nie wierzę, że po tylu latach nadal produkują to paskudzwo
  • LostHighway 2014/11/26 12:49
    Ciężko się nim najeść a kalorie nabite;/ Wydaje mi się że taki z piekarni jest bardziej sycący i chyba na 100 g ma trochę mniej:) Generalnie łatwo się roztyć od tych rogalików (bądź podobnych). Niestety producenci dołączają naklejki i inne badziewia a dzieci na to lecą ;| marketing jest bezlitosny :P
  • W życiu nie wybrałabym tego zamiast takiej drożdżówki prosto z piekarni. Mimo, że to i to niezbyt zdrowe to myślę, że w porównaniu z takim pakowanym rogalikiem, który ma datę przydatności ponad rok o wiele lepiej wybrać drożdżówkę :P
  • LostHighway 2014/11/27 12:25
    Zastanawiam się co z punktu dietetycznego najlepiej wybrać gdy jest się głodnym a dostępna jest tylko maszyna ze słodyczami ; D Dajmy na to do wyboru: paluszki, chipsy,chrupki sevendays, batoniki, bake rolls itp. Kalorii chyba najmniej paluszki by miały? Najmniej niezdrowych dodatków chyba też?
  • wzięłabym Snickersa
  • nie smakują mi te dzisiejsze rogale. Żaden z obecnych na rynku nie dorównuje mojemu smakowi z dzieciństwa - rogal w takim brązowym opakowaniu z firmy StarFoods, z super gęstym i kremowym nadzieniem czekoladowo-orzechowym (zupełnie jak Nutella). Czy ktoś je jeszcze pamięta?
  • Naprawdę lepiej już chyba zawsze w torbie mieć na wszelki wypadek jakąś zdrową przekąskę np. orzechy (mieszankę studencką), jakiś owoc, albo jogurt czy kefir.. tym zaspokoimy głód i zjemy coś zdrowego a nie będziemy wrzucać w siebie puste kalorii i produkty bez żadnych wartości odżywczych. :)
  • Króliczę 2014/11/27 18:25
    @karoltex: Ja! Ja pamiętam! W dzieciństwie takie pałaszowałam, bardzo mi toto smakowało.
    ...zaś tego ponad komentarzami jeszcze nie jadłam, więc nie wypowiem się na temat tego, jak smakuje.
  • "z firmy StarFoods" - a to nie to samo co ten na zdjęciu tylko pod inną marką? Tego z Chipity nie próbowałam i nie zamierzam, bo pamietam własnie jak wyglądały i smakowały te rogale Star Foods :P
  • Ja tam zawsze mam ze sobą jogurt naturalny, szkoda mi pieniędzy na coś z automatu czym się nawet nie najem :D
    No ale jak już się zapomniało to coś jeść trzeba. Jeśli chodzi o kalorie to zależy ile tych paluszków zjesz, bo jeśli chodzi tylko o kaloryczność to jeden taki baton ma ok. 250, a paluszków masz więcej i prawdopodobnie zjesz całą paczkę w której jest ok. 400 :) Zdaje mi się, że w każdym z produktów z automatu jest porównywalna ilość niezdrowych dodatków.
  • To prawda, kiedyś były nieporównywalnie lepsze. Za dzieciaka czasem się jadło - wiadomo, konserwanty, niezdrowe itd, ale przynajmniej miało smak i zapach bułki z czekoladą. Ostatnio byłam skazana na kupienie sobie 7daysa w automacie - fuuuuj, okropieństwo. Smak dzieciństwa odszedł bezpowrotnie :p
  • ten Starfoods miał taką etykietkę http://static1.money.pl/i/msp/znaki_towarowe/198/385248 tylko brązową i z czekoladą i orzeszkami. Potem one zniknęły a na rynek weszły te ze sztucznym kremem zostawiającym dziwną warstwę na języku i podniebieniu :(
  • slodka467 2015/06/03 06:35
    Chemia chemia i jeszcze raz chemia utwardzone tluczcze rosline i utwardzane tluszcze wystarczy i cala lista mendelejewa ,ludzie opanujcie sie gdzie macie rozum!!!
  • Kasiasia05 2015/08/14 13:27
    Ale wiecie co, chyba odtłuścili trochę tego rogala bo właśnie leży przede mną jego wersja MAX, która ma 7,8 grama tłuszczu na całego (80 gram) :)
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/08/14 14:13
    @Kasiasia05: A czy na pewno masz przed sobą opakowanie croissanta Chipita ?
    W kilku sklepach internetowych wpisałam nazwę "Croissant 7 days z nadzieniem kakaowym Max" i wychodzi na to, że ilość tłuszczu wynosi 22 g / 80 g.
  • Kasiasia05 2015/09/07 12:23
    Tak, Chipita, zakupiony w Auchan. Dokładne wartości na 100 gram:
    Wartośc energetyczna: 448 kcal,
    Tłuszcz: 28 g,
    Węglowodany: 42 g,
    Białko: 6 g,
    Sól 0,50 g.
    Rogal 80 g ma niby 125 kcal, aż się wierzyć nie chce :)
  • "Rogal 80 g ma niby 125 kcal, aż się wierzyć nie chce :) " - może chodzi taki, z którego ktoś wyjadł nadzienie ;)
  • chociaż nawet i nie taki... to musiałby być rogal Schrodingera - w połowie jest a w połowie go nie ma :P
  • ...przy czym nadzienie wyjadł kot
  • abbey321 2015/09/10 17:01
    @cuckoo i co Twoje komentarze niby wnoszą do ważenia? Mój rogal dziś miał takie same wartości na opakowaniu - kupiony w Żabce :)
  • biorę udział w kreowaniu jedynego i niepowtarzalnego klimatu ilewazy.pl!
  • Jak narazie wiele osób promuje tutaj bardzo niezdrowe "żarcie" pełne cukrów wszelakich że aż chce się powiedzieć " ze słodyczy najbardziej lubię śledzia w śmietanie " zresztą bardzo mniamniuśny on jest :-) .
  • Abbey widzę nowy w tym półświatku żywieniowym ;) A ljon co do samego cukru to moje zdanie jest takie, że dzienna dawka rafinowanego cukru nie powinna przekraczać 20-30g dziennie, a z uwzględnieniem cukrów prostych to 80-100g. Wszystko jest dla ludzi tylko w odpowiednich dawkach,a tego niestety wielu osobom brakuje ;)
  • TatiQ
    Tja tylko z cukrem jest podobnie jak z alkoholem mocno uzależnia i trudno poprzestać na 80-100 g dziennie , a przecież wszędzie dokoła czyha pokusa goła znaczy słodka :-0 .
  • Czytając komentarze odniosłem nieraz wrażenie że niejedna osoba zaczyna dzień i również kończy go na słodko .
  • Gosc3132 2016/03/19 18:51
    Wiecie ile mniej wiecej kcal moze miec sam krem lub rogal bez kremu?
  • Króliczę 2016/03/20 08:35
    @Gość trzyjedentrzydwa

    Ćwiczyć szare komórki!
    Nie jadłam wprawdzie takiego rogalika, nie wiem więc, jaki charakter ma to nadzienie, ale załóżmy, że jest to jakaś quasi-nutella. Wartość energetyczna quasi-nutelli oscyluje koło 550kcal/100g.
    Producent twierdzi, że krem stanowi 1/4 wagi porcji (p. skład), zaś porcja to 65g.
    65 : 4 = 16.25 [waga kremu w jednym rogaliku]
    Kalorie kremu w jednym rogaliku obliczymy z proporcji:

    Jeśli 100g quasi-nutelli daje 550kcal, to 16,5g daje
    (550 x 16,5) : 100 = 90,75 [kcal]
    w nadzieniu takiego jednego krłasą.

    Gdybyś więc wydłubał ów krem (chyba nie chcę sobie tego wyobrażać), pozostawiając samo ciasto, zostałoby Ci:

    288 kcal - 90,75 kcal = 197.25 kcal

    ...
    Czy Wy to widzicie? Olbrzymi błąd, że nie zatrudniono mnie w komisji, badającej przyczyny katastrofy smoleńskiej.
  • Nikt nas nie przekona że krem jest kremem a ciasto ciastem! (serio, wystarczy skład przeczytać ;))
  • Michał87 2016/07/30 07:54
    Croissant z Lidla wg informacji z niemieckiej strony sklepach ma 409 kcal / 100g a sam rogalik waży 57g.
    tłuszcz 20,2 g węgle 32,6 g białko 9,6 g

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę