Garść listków wielozbożowych Sunbites

Listki wielozbożowe Sunbites

Garść listków wielozbożowych Sunbites waży 25 g.

  100g na zdjęciu (25 g)
Energia 450 kcal 113 kcal
Białko 8,0 g 2,0 g
Tłuszcz 17,0 g 4,3 g
Węglowodany 63,0 g 15,8 g
Błonnik 5,0 g 1,3 g

Listki wielozbożowe Sunbites kalorie w 100g: 450kcal

Zobacz więcej: garść 25g wielozbożowe sunbites

Ostatnia aktualizacja: 2013.12.31

Ważenie dodano: 2012.03.10 w kategorii Słodycze i przekąski

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania


Skład: mąka pszenna, olej słonecznikowy, syrup glukozowo-fruktozowy, pełnoziarnista mąka pszenna, skrobia, mąka kukurydziana, preparat aromatyzujący [maślanka w proszku (z mleka), cebula w proszku, pomidor w proszku, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, 5'-rybonukleotydy disodowe), ser w proszku (z mleka), aromaty (zawierają białka mleka, laktozę), przyprawy i zioła, serwatka w proszku (z mleka), regulator kwasowości (kwas mlekowy, kwas cytrynowy)], płatki owsiane, otręby pszenne, zarodki pszenne, sól, cukier, substancje spulchniające (fosroran monowapniowy, wodorowęglan sodu), emulgator (lecytyna sojowa), ekstrakt drożdżowy, barwniki (kurkumina, annato).
Producent: Frito Lay Poland
Marka: Sunbites

Mamy 58 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Jadłam, bardzo mi smakowały. Nie kupowałam ich dlatego, że są niby zdrowe, tylko na degustacji skosztowałam i są pyszne wg mnie :)
  • co Pani o nich sądzi?czy stanowią zdrową przekąskę?
    Pozdrawiam ciepło.
  • Zdrowa przekąska? To ty ślepa jesteś, że tego składu nie widzisz?
  • n-neutrino 2012/03/10 21:58
    "ziemniaki, olej roślinny (w tym 32 % oleju słonecznikowego w mieszance olejów roślinnych), preparat aromatyzujący o smaku papryki [ bułka tarta pszenna, papryka w proszku, cukier, fruktoza, maślanka w proszku (z mleka), cebula w proszku, wzmacniacz smaku (glutaminian monosodowy, 5'- rybonukleotydy disodowe), aromaty (w tym dymu wędzarniczego), czosnek w proszku, barwnik (ekstrakt z papryki), mączka drzewa świętojańskiego, regulator kwasowości (kwas cytrynowy, kwas jabłkowy)], sól."

    Skład chipsów paprykowych, tak dla porównania. Nie powiem, żeby Sunbites szczególnie odbiegały. Jedyna zauważalna różnica to mąka pszenna zamiast ziemniaków. Mają mniej tłuszczu (choc sporo więcej niż Lays pieczone), ale o wiele więcej cukru, a zawartośc błonnika podobna. Więc jeśli masz ochotę na chipsy, to już lepiej sięgnąc po pieczone, a na słodko polecam chrupki kukurydziane :-)
  • Zuzz- fragoli pewnie chodziło o te listki jako alternatywe dla chipsów, paluszków itp. wiadomo, że lepiej zjeść garść orzechów, czy jakiś owoc, ale z dwojga złego lepiej wybrać to czy chipsy ;)
  • Sprobowalam wersje slodka z porzeczka. Lubie slodkie, wiec mi smakowaly :-) aczkolwiek sklad nieciekawy, wiec ponownie sie nie skusze :-)
  • No jak dla mnie owocowe odpadają w 100%- za bardzo formą przypominaja chipsym,a chipsów nie wyobrażam sobuie z owocami leśnymi!
    Ale wiosenne warzywa i papryka są przecudowne <3
  • Skład poraża. Teraz wiem, że dobrze robiłam, nie kupując ich. Nie cierpię chipsów i tego nawet nie chcę próbować. Chemia, chemia, chemia. Wolę sama ususzyć sobie jabłka albo zjeść po prostu bakalie.
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2012/03/10 23:36
    Oryginalny produkt. Dość słone (jednak mniej niż chipsy), chrupiące, wciągają i jak ktoś lubi tego typu słone przekąski to na pewno mogą smakować. Alternatywą w stosunku do chipsów nie są najlepszą.. Nic nie wnoszą, skład nieciekawy.

    @Zuzzz: Zostawiam Twój komentarz bo inni już zdążyli się do niego odnieść i zginął by kontekst, gdybym go usunął. Proszę jednak o nie używanie stwierdzeń w stylu "ślepa jesteś", uważam je za mało kulturalne i będę je usuwał.
  • Doczekałam się :) Eh i niestety się zawiodłam, bo jak się okazuje to kolejny produkt stylizowany na zdrowy :P Ciekawe ile ludzi się nabiera na sztuczki producentów nie czytając składu.
  • Aż mi głupio jak pomyślę, że podczas degustacji, kiedy klienci pytali czy liski zawierają konserwanty, odpowiadałam zgodnie ze szkoleniem producenta: nie, produkt ten jest bez konserwantów ;p swoją drogą, z tych wszystkich smaków jednak dwa pikantne miały większe wzięcie niż 2 słodkie, owocowe. Czyli ludzie szukają zamiennika chipsów, nie ciasteczek ;) jak dla mnie całkiem dobra rzecz, ale zbędna w jadłospisie, bez większej okazji nie kupiłabym paczki.
  • Agnieszka 2012/03/11 08:41
    Thrifty, odpowiadałaś zgodnie z prawdą, w składzie nie ma konserwantów. Nie potrzeba ich w tego typu przekąskach, które są suche, pakowane w odpowiedni sposób.

    A co do produktu to spróbowałam tego raz, nie pamiętam za dobrze smaku, wiem, że wtedy nawet mi to zasmakowało. Ale raczej nie zamierzam włączać takich przekąsek do diety, nie jem takich rzeczy od kilku ładnych lat i już mnie do nich nie ciągnie.
  • BaŁaMuTkA 2012/03/11 09:15
    jadłam je kilka razy...w wersji na słono i na słodko:) nie powiem... faktycznie wciągaja i są smaczne :)
  • wersji słodkiej nie mogę sobie wyobrazić. ostre sa ok, chociaż wyczuwa się tłuszcz. Dla porównania, próbował ktoś laysów pieczonych?? bo patrząc na skład mają mniej tłuszczu...
  • na słodko smakują moim zdaniem jak herbatniki
  • Próbowałam z owocami leśnymi i mi zdecydowanie smakowały, ale nie na tyle, bym kupowała je regularnie, czy nawet okazyjnie :) Może kiedyś ponownie się skuszę, dla smaku, bo zdecydowanie bardziej wolę zjeść coś zdrowego, niż garstkę tych listków :)
  • probowalam wiosenne warzywa, czy jakos tak :P i nie smakowaly mi, a kiedys lay's fromage szamalam codziennie, wiec chyba jednak to troche cos innego niz chipsy (smakowo ofc)
  • Mają bardzo dużo cukru, nie polecam. Lepiej pochrupać marchew. Nie chcemy potem wielorybów na plaży oglądać.
  • @Nicco, wygląd "wielorybów" to pół biedy, gorzej ze zdrowiem... A o produkcie (żeby nie było offtopu ;P), to nie próbowałam i nie mam zamiaru przez skład zawierający połowę tablicy Mendelejewa ;)
  • Bebetter 2012/03/11 19:12
    A mnie bardzo smakują te z warzywami wiosennymi :) Skład prawda, nieciekawy, jednakże skoro jedna taka paczka starcza mi na jakieś 4 dni, nie widzę przeszkód, by z 2 razy w miesiącu zakupić je <3
  • cóż, może i skład nieciekawy, ale jak dla mnie ma tylko być dobre i mieć mało kalorii. więc tak właściwie nie powinnam ich jeść, ale no nie przesadzajmy, garść takich listków czy nawet więcej od czasu do czasu mnie nie zabije. Ale przyznam się, że jeszcze nie jadłam.
  • mariszszka 2012/03/11 20:09
    @UnhappyHippie, garść takich listków owszem, nie zabije Cię, ale długoterminowe wyznawanie zasady "ma tylko być dobre i mieć mało kalorii" może się źle skończyć dla Twojego organizmu.
  • jadłam pomarańczowe, wg mnie są nieco za słodkie. na pewno nie skuszę się na więcej ;)
  • lenuskaaa21 2012/03/11 21:37
    uwielbiam!!! wszystkie smaki :) @Ala: zgadzam się z Toba, te owocowe moglyby byc ciut z mniejsza iloscia cukru,ale reszta jest OK.
  • dziekuje! moja propozycja.
  • peendeef 2012/03/12 20:51
    Sprawdziłam dziś wiosenne warzywa bodajze, są smaczne, wciągnęły, ale po 10 zrobiły się za słodkie i zaczął mnie drażnic ich smak. Czekam więc na wydanie mini :)
  • po co jeść coś takiego? Wole zjeść kanapke z razowca z bialym serem albo garść orzechów i bakalii, niż "coś takiego"
    Nie wiem po co ludzie jedza te wszystkie "popularne przekąski" typu chipsy, krakersy, paluszki, ciastka, przecież to nic nie wnosi pozytywnego do naszego organizmu. Ja jak jem przekąske czy drugie śniadanie, to też wybieram zdrowe rzeczy.
    Bo to pewnie ani smaczne ani się tym nie najesz, pf.
  • @emilka ludzie jedzą takie rzeczy właśnie dla smaku. To, ze Tobie nie smakują nie znaczy, ze innym rowniez
  • Równie dobrze inni mogą powiedzieć " po co jeść to wstrętne jabłko, lepiej zjeść chipsy". Be sensu jest takie gadanie, każdy ma inny gust i każdy ma prawo wybrać co będzie jeść :P
  • Klaritka 2012/03/13 11:50
    Emilka jest po prostu kolejną ofiarą zdrowego żywienia i tego, że nie je się też dla smaku i przyjemności, ale tylko i wyłącznie po to, by dawać organizmowi składniki odżywcze. Ja produktu z powyższego ważenia nigdy nie jadłam, ba! Nigdy go nie widziałam, ale jeśli ktoś widział, spróbował, smakuje mu i nie ma nadwagi, ani dużej skłonności do nie to niech sobie je rozpieszczając kubki smakowe.Jeśli mu smakuje to widocznie jest coś w tym czego potrzebuje. Może to czego potrzebuje znajduje się w czymś bardziej zdrowym w większych ilościach, ale jedno nie wyklucza drugiego.:)
  • Ofiarą zdrowego żywienia?!
    A kim jest konsument uważający się za smakosza, który płaci za mąkę z przyprawami i E-cudami, w ładnym opakowaniu? I jeszcze ta nazwa wyszukana... listki wielozbożowe...
    To, że komuś coś smakuje w żaden sposób nie może być tłumaczone tym, że organizm tego potrzebuje, a już napewno nie w każdym przypadku.
    Nie widziałam tego produktu w sklepie, być może by mi smakowały te listki, tak, jak smakują mi chpisy, ale jako ofiara zdrowego żywienia raczej po nie nie sięgnę ;)
  • Dziękuje Dorocie za to, ze tak ładnie wytłumaczyła osobom wyżej co ma prawdziwy smak, a co jest chemicznym wytworem...
    Nie jestem ofiarą zdrowego żywienia, bo jem dla smaku, ale prawdziwe jedzenie ma smak i nie potrzebuje różnych E i glutaminianu :|
    Nikt mi nie powie, że chipsy są dobre i , że mają "smak" , bo wszystkie smakują tak samo! I tak samo jest z krakersami lub takimi listkami...;/ Ja tu czuje tylko sól.
    Poza tym skoro dla Was, to jest "smaczne" to ja wole swoje jablka, pomarańcze czy banany :D
  • Sama "chemia",niby takie zdrowe i pożywne a fe!
  • @emilka nie, chipsy, krakersy itp. maja rożne SMAKI i dla wielu osób są dobre (smakowo oczywiście). Tak cieżko Ci pojąć, ze ktoś może lubić coś innego niż Ty?
  • Klaritka 2012/03/14 08:39
    Dorota, oczywiście że jeśli komuś coś smakuje to może świadczyć, że brakuje mu jakiegoś składnika. Nie w każdym przypadku, ale sama po sobie wiem, że tak jest. Ja na przykład przez długi czas miałam ochotę na pomidory, a jak dostałam Ferrero Roche to się na nie rzuciłam jak szalona, choć go nigdy nie lubiłam. Najbardziej w nim smakowały mi wiórki kokosowe. Okazało się, że miałam duże niedobory potasu, co i pomidory i wiórki kokosowe posiadają. Przy tym bardzo mocno drżało mi oko, a przecież mogłam wybrać coś zdrowszego. Takich przypadków miałam wiele. Ja nie lubię chipsów, jem mało słodyczy i nie kupuję produktów z E, ale też nie przesadzam, że każdy produkt musi mi dostarczyć substancji odżywczych i tak dalej i nie dziwię się jak ktoś może lubić coś co tę chemię ma.
  • @Klaritka ilosc wiorkow w Rochero wynosi zero ;)
  • Klaritka 2012/03/14 10:04
    Haruka. Sorry. Chodziło mi o Rafaello.:):):) Zawsze mi się to myli.:)
  • @haruka: ;)
    @Klaritka: błagam Cię... a co to ma wspólnego z tymi listkami pseudo zdrowymi? Nawet, gdyby te cukierki zawierały potas to ile musiałabyś ich zjeść, żeby te niedobory zniwelować.
    Drżące oko, jak piszesz jest za to objawem niedoboru magnezu. Nie słyszałam jeszcze, żeby sie to leczyło czekoladą... a przecież ten wchodzi w jej skład.
    Wszyscy znamy przypadki z podstawówki, jak ktoś się zajadał kredą szkolną... uwielbiam to "naukowe" tłumaczenie, że wynikało to z niedoboru wapnia :)
  • Klaritka 2012/03/14 15:12
    Oj, oj. Daruje sobie swoje wywody. Robi się tu nieprzyjemna atmosfera. Byłam u lekarza i miałam niedobory potasu i magnezu, ale akurat potas wchodzi w skład dwóch przeze mnie wskazanych produktów, więc go wymieniłam. Wiem, że tego Rafaello musiałabym zjeść kilogramy i w tym rzecz. Tak jak napisałam miałam na nie chęć, choć nigdy go nie lubiłam bo zawierało wiórki. Nawet wcinałam wiórki kokosowe później suche. Widzę tu duże problemy z czytaniem ze zrozumieniem, duże zaślepienie i dużą wrogość jednych do drugich.
  • Ojej, jaka dyskusja pod tym produktem ;). Jadłam te listki w dwóch smakach i oba były niedobre. Wolę macę czosnkową do pochrupania, tradycyjne chipsy karbowane albo żółte chrupki, o i jeszcze wafle tortowe.
  • jadałam jedne i uważam że to mistrzostwo! wiosenne warzywa1!!
  • a mi to strasznie smakuje. ani to chipsy ani krakersy takie pół na pół . slodko słone są dziwne, niespecjalnie mi podeszły, ale te w zielonym opakowaniu.... hmmmmm
  • dobra, próbowałam drugich, tym razem owoce leśne i szczerze powiem, że chyba je kocham! Myślę, ze inne sa tak samo dobre ;p
  • Muffinka 2012/03/18 22:34
    Emilko, piszesz m.in., że: "prawdziwe jedzenie ma smak i nie potrzebuje różnych E i glutaminianu", a to nie do końca jest prawda, bo wiele naturalnych i bardzo mocnych w smaku pokarmów zawiera w sobie naturalny glutaminian sodu i właśnie dzięki temu, tak bardzo lubimy, np.: parmezan, sery pleśniowe, grzyby, sos sojowy, suszone pomidory, orzechy, oliwki... A przecież nie można nazwać tych produktów "śmieciowymi". Nie myliłabym też smaku marchewki, ze smakiem suszonych pomidorów, czy serów dojrzewających. Jak mam ochotę na coś mocnego w smaku, dla własnej przyjemności, to nie zaspokoję swoich kubków smakowych sałatą, czy białym twarogiem. Oczywiście, że chipsy zawsze będą mniej wartościowe, niż oliwki, ale dla tej odrobiny zdrowej (takiej trochę egoistycznej) przyjemności, ja osobiście wybiorę oliwki, albo w ostateczności, raz na jakiś czas, garść jakichś smakowych chrupek, a nie słodkie bakalie, czy twaróg...

    A co do czekolady i braków magnezu, czy potasu... Ja osobiście, przy stwierdzonych niedoborach magnezu, bardzo dobrze czułam się jedząc na śniadanie owsiankę z bananem i gorzką czekoladą oraz gorzkim kakao i orzechami :)
  • mysle ze to jest inny glutaminian sodu, bo za parmezanem zdecydowanie nie szaleje, sery plesniowe czasem zjadam, ale moglabym bez nich sie obejsc, pomidorow suszonych zbytnio nie lubie, a jednak do "smieci" zawszsze mnie ciagnie.
  • a nie uwazasz, ze ze wzlędu na to, że "zakazany owoc najlpiej smakuje"? Nie jest tak po trosze przez naszych rodziców, którzy na sniadanie nie dawali chipsow tylko owsianke i jak "za kare" ja jadłaś wiec teraz chciałabys mieć jakąś odskocznie (pamietam jak na urodzinach w przedszkolu rzucalam się na cole i chipsy których u mnie nie było)
  • @Blania ja moglam jesc slodycze ile chcialam, chipsy tez. Nikt mi niczego nie zakazywal, a nawet sie cieszyli, bo bylam bardzo chudziutkim dzieciakiem. Wlasciwie przez dlugi czas jadlam prawie same smieci, a "normalne" jdzenie jakie dostawalam do szkoly i obiady zostawione do odgrzania ladowaly w kuble...
    A tak na marginesie to mialam kolezanke, ktora miala BARDZO duze slodkosciowe ograniczenia i wlasnie u mnie to nadrabiala ;)
  • No właśnie, to nadrabianie u kogoś było charakterystyczne dla 8 katków- mało krto miał tyle kasy, zeby kupowac w szkole czy ogólnie poza widokiemrodziców tyle słodyczy ile chciałby zjeść (nierzadko przecież wiecej niż 1 batonik,prawda?) Wiec u kogoś było idealnie jeśli częstowali ;)
    A do tego ciągnie i bedzie ciągneło bo poznałas juz ten smak i on uzależnia.
  • karolcia 2012/03/20 13:36
    Chyba się skusze na te listki. Kilkoro moich znajomych sie tym zajada i mówią że dobre. Spróbuję choć odzwyczaiłam się od takich przekąsek. Zobaczymy co to za nowość.
  • renfri15 2012/04/19 00:43
    paskudztwo, kupiliśmy z facetem kiedyś do filmui pół paczki wylądowało w koszu. Zdecydowanie jedna z gorszych przekąsek.
  • karolcia 2012/04/25 17:24
    @renfri15 zgadzam się z Tobą. Kupiam wiosenne warzywa. Zjadłam jednego i smak był w miare, ale po jeszcze kilku były straszne. Więcej nie kupie.
  • no i teraz próbowala wsszystkich smaków. Wedlug mnie najlepsze wiosenna warzywa, natomiast najmniej mi smakowały paprykowe. Podoba mi się, że są w 100 gramowym opakowaniu. Porządnie się tym najem i już potem nie podjadam.
  • A ja uważam, że to jest coś jak czekolada light. Ma tyle samo kalorii i jest napchane dodatkami.
  • Bardzo mi smakowały wszystkie wersje na słodko (próbowałam na degustacji), jednak cały czas zastanawiam sie jak prdukt z takim składem może byc nazywany jako 'zdrowy'.. Przecież to jest jawne oszukiwanie ludzi...
  • NO WŁAŚNIE! Zgadzam się w zupełności. Ale każdy orze jak może i sprzedawcy zrobią wszystko, żeby wcisnąć nam towar zrobiony tanim kosztem po większych cenach. Czasem mam wrażenie, że daliby i truciznę, gdyby się opłacało...
  • Kupiłam, bo leczę się z anoreksji i potrzebowałam czegoś, co mogłam cały czas przygryzać na Woodstocku. Już sam fakt, że nadają się dla skazanych na utycie, wiele o nich mówi ;) Nadają się na wypady pod namiot, wówczas nawet jako śniadanie. Ale litości - w "zdrowa przekąska" to wierzyć nie nada;)
  • @existebam jesli szukasz czegos do przegryzienia i zeby nie mialo tak podejrzanego skladu to polecam ci ciasteczka owsiane babci ani :)
  • Experimental 2013/12/31 14:16
    jaki indeks glikemiczny mogą mieć warzywne sunbites? tak mniej więcej :)...?

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę