Kebab w bułce

Kebab w bułce waży 450 g.

  100g na zdjęciu (450 g)
Energia 195 kcal 878 kcal
Białko 8,2 g 36,9 g
Tłuszcz 9,7 g 43,7 g
Węglowodany 19,8 g 89,1 g
Błonnik 1,1 g 5,0 g

Kebab w bułce kalorie w 100g: 195kcal

Zobacz więcej: porcja bułka 450g kebab mięso wołowe mięso cielęce

Ostatnia aktualizacja: 2024.08.18

Ważenie dodano: 2011.06.04 w kategorii Produkty gotowe

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania


Skład: bułka, mięso wołowe, mięso cielęce, warzywa (kukurydza konserwowa, ogórek, pomidor, kapusta biała, kapusta czerwona, cebula), sos majonezowy.

Mamy 268 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2011/06/04 13:54
    Dzisiaj zważyliśmy produkt, o który pytacie od dawna, a ostatnio coraz częściej ;)
    Jak obliczyliśmy wartości ? Zakupiliśmy gotowego kebaba i rozłożyliśmy go na części pierwsze, ważąc poszczególne składniki.
    Zapewne zdajecie sobie sprawę, że kebab kebabowi nierówny. Wystarczy inny rodzaj zastosowanego mięsa czy sosu albo inna ich ilość, a wartości mogą ulec zmianie. Ale mimo wszystko warto wiedzieć, jak się kształtują takie dane :)
  • Filemonkowa 2011/06/04 13:58
    o Matko, ale bomba. Na szczęście tego nie lubię, spodziewałam się 600kcal, ale nie prawie 900
  • to jeszcze poprosimy w bułce pita i z sosem ostrym a nie majonezowym, tak dla porównania;)
  • o jejuu , a ja to tak uwielbiam . również spodziewałam się ok 600 .
  • So Lovely 2011/06/04 14:13
    myslałam,ze z 500 ;O uwielbiam kebab, a nie jadłam go od dawna. i chyba nie zjem ^^
  • haha super :D ja nei jadam takich rzeczy,ale szacowałam,że ma ok 700, noo t o nie duża pomyłka
  • a ja nie jadłam nigdy i dobrze mi z tym. ;)
    jak coś wolę zrobić nawet domową pizzę niż pochłonąc taki kebab.
  • a jak ksztaltuje sie kalorycznosc tzw. Kebab rollo, w nalesniku? Albo samego ,,srodka'', nie wliczajac bulki? Nigdy za nią nie przepadalam ;)
  • a ile miałby kebab w tortilli, a nie w bułce??
  • Ciekawe jaka byłaby różnica z mięsem z kurczaka?
  • myślalam że mniej... na szczęście rzadko go jem ;]
  • w tortilli, wydaje mi się, że jest mniejszy. można porównać z mcwrapem z mc donalda. Mam nadzieję ze nie przekracza 500 kcal, bo sama sobie czasem pozwolę na takie szaleństwo.
  • jak zobaczyłam zdjęcie od razu pomyślałam ,,jeja, to ma z 900 kcal!" niewiele sie pomyslilam :D
  • a ja myślałam, że z 1000... w sumie niewiele mniej ;)
  • Lacri, na pewno jest lżejszy, bo ta bułka jest okropnie zapychająca i nadmuchana. ALe chciałabym wiedzieć dokładnie jaka jest różnica między kebabem w bułce z wołowiną, a tortillą z kurczakiem.
  • AnisseQ13 2011/06/04 15:27
    na szczęście kebaba nie lubię ;)
  • So Lovely 2011/06/04 15:38
    @jo - to weź kalorie z samej bułki i odejmij od tych 700 kcal, a dodaj kcal z tortilli.
  • karolina 2011/06/04 15:39
    ja też kebaba nie lubię :] jak już to subway'a
  • Jesteście niesamowici!!!! zważyć kebab to naprawdę wyzwanie, zaglądam na tą stronę codziennie, jest niezastąpiona przy racjonalnym żywieniu;)

    Mam jednak prośbę, czy Pani Izabela mogłaby się wypowiedzieć na temat takiego zwijanego kebaba również, bo bardzo mnie to ciekawi?
  • ile kcal ma sama bułka?
  • znalazłam inf, że pita na 100g ma ok. 250kcal. nie wiem tylko ile waży i czy źródło jest wiarygodne
  • aliceglass 2011/06/04 16:32
    PADŁAM.... *leży na podłodze*
  • aha dziękuje:) kurcze ale jakby wziąć kebaba w cienkim cieście i z kurczakiem, bez sosu to chyba był by to zdrowy obiad prawda? jak myślicie?
  • o matko ;o szczęka mi opadła ! jak dużo , masakra .
  • jeżeli sama przygotujesz tortillę i kurczaka, weźmiesz świeże warzywa, to będzie zdrowo :)
  • lotopauanka 2011/06/04 18:38
    łuuuuhuuu not o nieźle :D! A jak to policzyliscie?? Mniam apetycznie wyglada sto lat nie jadłam kebaba, piekne zdjecie ;D!
  • Masakra, juz wole zjesc dwa kawalki pizzy margaritta :)
    Ale faktem jest, ze to "zasluga" tej buly, ktora wyglada wrecz,ze polowka malego chleba.
    Ja lubir tortille( ta z biedronki ma 200 kcal), przyprawiam kurczaka lub indyka przyprawa do kebaba i oczywiscie warzywka do tego. Pamietam ten boom na kebaby. W sumie to ulubione danie moich braci i wogole mezczyzn.
  • Filemonkowa 2011/06/04 18:59
    @lotopauanka
    zacytuję panią Izabele
    Jak obliczyliśmy wartości ? Zakupiliśmy gotowego kebaba i rozłożyliśmy go na części pierwsze, ważąc poszczególne składniki.
  • epileptyk 2011/06/04 19:23
    hehe bomba kaloryczna :D ja sam sobie kebab robie w domu czasem ale to wtedy zjem mniej czegos innego :P wychodzi rownie smaczny a ma okolo 350-500 kcal wszystko zalezy od skladnikow np czy sie da majonez,jakie mięso i bułka itp... te w budach sa nafaszerowane nie wiadomo czym takze lepiej takich nie jadać :)
  • taka bułka nei jest zbyt cieżka, bo jest jak już było mówione-ostro nadmuchana. Różnica między nią, a tortillą nie przekroczy 100 kcal. Bodaje Knorr ma "Pomysł na..Kebab" i przygotwany z ich przepisu: sos na bazie jpogurtu, tortilla, mięso drobiowe ma aż 500 kcal wiec taki kupny jest na pewno bardziej kaloryczny (mnostwo sosu na bazie majonezu) . Tortilla-bułka niewiele zmienia niestety
  • Karolcia 2011/06/04 20:06
    Nigdy tego nie jadłam, nigdy mnie nie kusiło i chyba nigdy nie skusi ;)
  • summertime 2011/06/04 20:10
    Zjedliście go potem ;D?
  • SMACZNEGO :D
  • Dobrze ze nigdy nie jadłam i nigdy nie zjem ja czasami tyle kalori w ciagu dnia nie jem!!! po co ludzie pakuja w siebie takie świństwa?
  • Sporo, sporo. Kebaba jadłam raz w życiu. Jakoś mnie nie zachwycił. Pizza jest znacznie smaczniejsza dla mnie.
  • ja nie lubię w bułce, jadam zwykle w tortilli i tylko z mięsem drobiowym. Chyba muszę wysłać zapyanie :) za ten swój liczę 500-600, bo to tortilla (jakieś 200 kcal) a nie wielka biała buła.
    a swoją drogą gdzieś słyszałam w jakimś programie tv kiedyś, że taki kebab ma 1200 kcal, więc jestem mile zaskoczona tymi pawie 900 ;).
    Ale to był program w stylu: my gotujemy zdrowo i nasze ma 400 kcal, a to świństwo w białej bule z mięsem wieprzowym z sosem majonezowym, dodatkową porcją bekonu :D i frytek ma tyle, a nasza torilla z grillowanym cycem z kurczaka i suchymi warzywami tyle. ;)
  • miało być oczywiście prawie, a nie pawie :)
  • Tak w ogóle - ciekawa ilość tłuszczu. :>
  • Karolcia 2011/06/04 20:24
    @Paula też tego nie rozumiem, ale może smak jest całkiem dobry :D Nawet nigdy nie jadłam nic z KFC ani McDonald's więc nie wiem, ale może to uzależnia he he...
  • tez nigdy nie jadlam nic z mcdonalda ani kfc ani zadnych fast foodów wogóle mnie to nie kręci cale ocieka tłuszczem bleeeee
  • uwielbiam kebaby, jednak nigdy nie moglam go do konca dojesc, zawsze probowalam wpychac gp na sile. juz go dawno nie jadlam i tak jak inni wolalabym juz tortille z kurczakiem :)
  • Karolcia 2011/06/04 20:32
    Oj z tym tłuszczem to masz rację. A najbardziej przeraża mnie widok, kiedy ktoś siedzący na przeciwko mnie w tramwaju, autobusie czy pociągu zajada taką bułę i widać cieknący po brodzie tłuszcz, majonez i co tam jeszcze. I ten zapach nie do zniesienia przez mój węch.
  • uuuu duzo, ale w sumie liczylam, ze tak z 1000 ma ;) kiedys jadlam fast-foody prawie codziennie, strasznie mi smakowaly. teraz juz ich nie tykam i za nimi nie tesknie :D
  • Uwielbiam kebaby, ale jak widzę, ile ma kalorii, to przestanę je jeść! Co do McDonald'sa to kiedyś każdej kanapki tam spróbowałam. Wtedy ważyłam 70 kg. Jak przestałam jeść te świństwa i zaczęłam zdrowo się odżywiać, schudłam 10 kg.
    P.S. Super stronka :) często ją odwiedzam!
  • Hehehe:) ja wczoraj zjadłam kebaba,ale mój miał z jakieś 300 kcl,tak sobie policzyłam,cienkie ciasto kebab mniejszy,mniej tłuszczu,najlepiej nie zamawiać w tej bułce,bo i takim małym się można najeść za dwoje:)
  • a co z samą zawartościa bez bułki? to jakies 500kcal, prawda?
  • Zastanawia mnie tez ile kcal pochodzi z tego sosu... ?? :)
  • ja myślę że sos majonezowy to będzie jakieś 200 kcal, zważywszy na to że bazą sosu jest majonez który jest baaardzo kaloryczny + jeszcze jakieś dodatki
  • Wiec wy bierając kebab drobiowy i bez sosu, to chyba nie bedzie tak strasznie :)
  • Sam nigdy nie jadłem kebaba. Może i kalorii ma dużo, lecz jakoś ktoś prowadzi aktywny tryb życia, to jak raz je na jakiś czas takie coś, to nic mu nie będzie.
  • ja sobie raz w miesiącu czasami rzadziej pozwolę na kebaba uwielbiam go po prostu :) i nie patrzę wtedy na kalorie.
  • Małgosia 2011/06/05 15:25
    Ja i moja mama często robimy takie domowe kebaby :) bulka grahamka przypieczona w opiekaczu, piers z kurczaka (przyprawiona "gyrosem" i usmazona na minimum oleju, o wieeele smaczniejsza niz to tłuste mięso w kupnych kebabach :), kapusta pekińska/sałata, warzywka jak np. pomidor, ogorek, kukurydza,(a nawet duszone pieczarki! <3) do tego sosik z jogurtu naturalnego,kefiru i ziół ;)) jak oceniacie wartosc kaloryczna i odzywcza takiej wersji? pozdrawiam!
  • kasienkaaa 2011/06/05 22:03
    Mam wielka prośbe o zważenie DUŻEGO ROLLO z mięsem wołowym i sosem mieszanym, czyli praktycznie to samo co zwazyliscie,tyle że w tortilli/naleśniku...tzw. rollo, błagam!!!:)Bo chyba ma nieco mniej niz ten z bułce...licze że max 700;)
  • Mam pytanie do Pani Izabeli, czy to jest duży, średni czy mały kebab?
  • Małgosia: jaki problem policzyć? Bulka ok 230 kcal, do teg w zależności ile czego dodasz, ale niewiele się do niej mieści, więc i mięsa i warzyw nie będzie zbyt wiele
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2011/06/06 11:13
    @klaudia: bułka ważyła 130 g, dostarczając 350 kcal
    @Justyna: tak, masz rację. Wartość energetyczna wsadu bez bułki wynosiła 520 kcal.
    @summertime: degustuję wiele produktów ukazujących się na www.ilewazy.pl, ale powyższy kebab nie zachęcił mnie do spróbowania (jakby ktoś się mnie zapytał jak smakuje, to nie wypowiem się, bo nigdy nie jadłam)
    @Sara: hmmm... taki standardowy :) W barze nie było podziału na rozmiary.
  • gabriela 2011/06/06 11:15
    dziękuję za spełnienie prosby.Faktycznie kebab kebabowi nie rowny bo już różne jadłam,ale teraz nie liczę kalorii jem mniej a częściej instaram unikać się takiego jedzenia,ale raz na miesiac się zje
  • klaudia;) 2011/06/06 11:18
    AAAAAAAAA... nigdy więcej kebaba ! ;(
  • to wiele wyjaśnia, bo placek tortilli w zależności od producenta ma 120-200kcal.
  • Jak mnie najdzie nieopanowana zachcianka na kebab, przyrządzam domową wersję: mięso gulaszowe z indyka (można kupić takie ścinki z udźca na tackach) mocno doprawione przyprawą Knorra Kebab, podsmażone na kropelce oliwki na teflonie. Do tego sałata, ogórek, pomidor, sos jogurtowo- czosnkowy i mega ostre tureckie marynowane papryczki. Można zawinąć w tortillę albo jeść samo mięsko z warzywami. Pycha! no i pełna kontrola nad składem i kalorycznością :-)
  • Ja czasem poprostu mega drobno siekam filet z piersi indyka/kurczaka i smaze na teflonie bez tłuszczu. Do tego mieszam koncentrat pomidorowy z ostrymi przyprawami i mam sos + surowka/salatka i jest obiad :P
  • Bzdura! Kebab ma 400-600kcal, zależy od mięsa...
    Po wyczytaniu takich bzdur odechciało mi się sugerować tą stroną.
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/06 19:03
    @-.-: masz może jakieś dane, źródła, obliczenia na poparcie swojej tezy?
  • jesli po rozlozeniu "na czynniki pierwsze" poszczegolne skladniki mialy taka a nie inna wage, a wiec i wartosc kaloryczna to po co wyskakujesz z ta "bzdura"? Wiesz lepiej, bo na oko tak oceniasz? Czy moze pytalas w jakiejs sieciowce ile kcal ma u nich kebab? Wiesz generalnie kabab kebabowi nie rowny, wiec nawet jesli tam gdzie Ty kupujesz ma 400-600kcal to gdzie indziej moga miec wiecej. Nie widze powodu, aby nie wierzyc w to, ze ten akurat ze zdjacie mial tyle wlasnie kcal.
  • Zastanawiam się jak się ma do tego kebab z Efezu. Wydaje mi się zdrowszy i mniej kaloryczny ze względu na sos i więcej warzyw...tylko ta buła ;/
  • [komentarz usunięty] - wpis nie na temat. Maciej
  • Uwielbiam kebaby :( Ale takiego jak na zdjęciu nie zjadłabym, nie z takiego mielonego okropnego mięsa.

    Jeśli chodzi o kaloryczność- to masakra.
  • Kiedyś w programie na TVN Style, gdzie używają kalorymetru do pomiaru wartości zmierzyli wlaśnie ile kcal ma kebab z budki i bylo ok 1000 więc bardziej wierzyłabym temu ważeniu, niż glupim gadkom, że 400 kcal (sama bułka to 90% tego, a gdzie tłusty sos i inne dodatki?!)
  • -.-, McChicken ma tyle, co Ty podałaś i mała tortilla z kurczakiem grillowanym :)
    Powiedz, gdzie to się ma do objedzenie kebabem, który ma same tłuste dodatki? Warzywka to zaledwie mały dodatek zdrowy, który jest hojnie polany tłustymi sosami :)

    Nie mniej w niektórych miejscach lubię kebaba i mimo, że teraz odżywiając się zdrowo i mając pojęcie o kaloryczności i wartościach produktów, miewam na niego ochotę :) I pewnie raz na ruski rok się skuszę :)
  • co później zrobiliście z tym kebabem? ;)
  • Mademoiselle 2011/06/07 11:09
    "kalorymetr"?! No proszę.. Jaka maszynka lepiej policzy kalorie niż dietetycy rozkładający danie na czynniki pierwsze i wnikliwie obliczający kaloryczność każdego ze składników?
  • @Mademoiselle: każda.
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/07 12:45
    @kamila: zjadłem go, mega pikantny jak dla mnie, a tak poza tym to ok, kebab jak kebab ;)
    @Mademoiselle: dokładnie tak jak pisze Martin, tylko kalorymetr daje rzeczywisty wynik energetyczności dla danego dania. Dane obliczeniowe, niezależnie ile energii i dokładności się w nie włoży są tylko przybliżeniem. Obliczenia/szacowanie kalorii mają wystarczającą dokładność do robienia poglądowych bilansów energetycznych, jednak w kontekście Twojego pytania to właśnie kalorymetr jest tym co pokazuje rzeczywiste wartości (jednak trzeba pamiętać i podkreślać, że dokładność z kalorymetru przy normalnym podejściu do odżywiania nie jest do niczego potrzebna).
    To nie jest tak, że skoro obliczyła to dietetyczka (ja dietetykiem nie jestem, wszystkie kwestie merytoryczne to praca Izabeli) to te obliczenia stają się standardem dla kebeba. Wszystko co ważymy to produkty naturalne i bardzo duże wahania są rzeczą normalną (mniejsza bułka, mniej sosu, bardziej chude mięso i kebab ma kilkaset kalorii mniej). Nie jest to coś czym warto się przejmować, po prostu, jeśli już liczyć kalorie to robić to z głową i rozsądkiem (po to dajemy zdjęcia, żebyście mieli punkt odniesienia do własnych szacunków).
  • Ania1105 2011/06/07 13:12
    jeśli chcecie zrobić naprawdę smaczny kebab w domu, to szczerze polecam zrobić pitę razową z tego przepisu: http://lawendowydom.blogspot.com/2011/02/razowa-pita-z-soczewica-rozwiazanie.html . robi się ją na patelni, więc pochłania to mało czasu i energii. do przyprawienia mięsa (najlepiej kurczaka) używam zawsze przyprawy do gyrosa Galeo (moim zdaniem jedna z najsmaczniejszych gotowych mieszanek, i nie ma glutaminianu sodu). doskonały sos czosnkowo - ziołowy można zrobić na bazie jogurtu naturalnego ;-) ostatnio robiłam z sosem tzatziki http://www.zdroweconieco.pl/sos-tzatziki.html i sprawdził się świetnie. do tego warzywa według uznania i gotowe :-)
  • BaŁaMuTkA 2011/06/07 16:09
    Faktycznie jak się człowiek odzwyczai od tego typu rzeczy to później nie idzie zjeść takiego kebaba;] Jeszcze rok temu wcinałam raz na jakiś czas coś w tym stylu ale teraz nawet mnie nie kusi;]
  • o, dzieki, prosba spelniona:)
  • @Maciej no właśnie - pikantny... Ja uwielbiam poprostu strasznie ostre potrawy. Zauważyłam jednak, ze podając jakieś przepisy, w tym tez te na stronie Zdroweconieco, unikacie państwo pikantneho jedzenia. Czy to tylko kwestia waszych preferencji smakowych, czy kryje sie za tym coś jeszcze? Kiedyś powiedziano mi, ze tak szybko robię sie głodna, bo właśnie jem takie ostre dania a one nie syca - czy to prawda? Mi raczej nie smakują tekie "delikatne" potrawy :(
    I druga sprawa - z mysla o jakim dziennym zapotrzebowaniu na kcal zostaly opracowane przepisy na Zdroweconieco? :)
  • a papryczka chili nie ma dobrego wpływu na przemianę materii (i układ krążenia)?? też zdecydowanie wolę ostre potrawy niż na słodko (szczególnie mączne:S), albo słodko-kwaśne ;)
    na stronie zdroweconieco, zauważyłam sporo przepisów kuchni włoskiej i znów zaczęłam się zastanawiać, czy kuchnia śródziemnomorska faktycznie jest taka zdrowa, bo mieszkając w jednym z tych krajów i obserwując nawyki żywieniowe i sposoby przygotowania, mam mieszane uczucia (nie mówię o zamiłowaniu do kebabów i innych fastfoodów)
  • Z moich obliczeń wynika, że skoro mięso+surówki w Waszej porcji mają 624 kcal (320g bez bułki), a wrap ma ok.40 g, czyli 118 kcal, to kebab rollo ma ok.743 kcal :-)
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/08 18:31
    @haruka: w moim przypadku to kwestia smaku, lubię jedzenie dobrze doprawione, jednak niekoniecznie mega pikantne. Kebab był na tyle pikantny, że zagłuszał inne smaki, co jak dla mnie jest bez sensu. Co do kwestii sycenia to się nie wypowiem, bo nie wiem. Co do zdroweconieco to dania są przekrojowe, nie ma jednego ściśle określonego zapotrzebowania.
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/08 19:06
    Dla zainteresowanych tematyką kebabową polecam lekturę wniosków z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii. Zbadano prawie 500 kebabów w różnych częściach kraju. Wyników nie można odnieść w 100% do warunków polskich (np. z badań wynika, że na Wyspach dominującym mięsem jest baranina co nie będzie prawdziwe dla naszego rynku), ale dają dobry pogląd co do kaloryczności i właściwości tego dania.
    Kilka wniosków:
    * średnia kaloryczność kebaba to prawie 1000 kcal
    * rekordzista miał 1990 kcal ;)
    * w 35% gatunek mięsa w kebabie był inny niż deklarowany (to jest ciekawy wniosek potwierdzający, że do zapewnień producentów i sprzedawców należy podchodzić z rozwagą)
    * średnia waga zawierała się w przedziale 250 g - 350 g
    * przeciętny kebab w badaniu wypełniał 98% dziennego zapotrzebowania na sól i 148% zapotrzebowania na tłuszcze nasycone
    Co ciekawe badanie dotyczyło kebabów bez sosu i sałatek ;)

    Link do notatki na temat badań: http://www.lacors.gov.uk/lacors/NewsArticleDetails.aspx?id=21002 [język angielski] - na dole są linki do informacji prasowej i szczegółowego raportu z badań.

    Polecam, ciekawa lektura.

    Ciekawe, czy u nas ktoś przeprowadzał podobne badania? Z chęcią bym przeczytał coś takiego dla naszego rynku, jeśli macie linka do czegoś takiego, wrzucajcie.
  • tutaj też kebab kebabowi nierówny, bo bardzo często jest samo mięso (bez sosów i surówek), mniej sosów do wyboru (ostry i majonezowy) i mniej warzyw (oczywisty brak ogórka kiszonego). Mimo wszystko, nie tak jak na Wyspach, bardziej popularny jest kurczak.
  • O kurde jeden kebab prawie 2000kcal :O a nawet sie tego zbytnio nie czuje...
  • ja lubię kebab drobiowy, ale chyba nie jest zbyt zdrowy ;/ zazwyczaj zamawiam sałatkę z kebabem i bez sosu, liczyłam około 200 kcal ale to mięso jest chyba bardzo tłuste...
  • Ja uwielbiam kebaba z baraniną i sosem czosnkowym. Gdy pierwszy raz takiego zjadłam polubiłam baraninę.
  • Ile wynosi kaloryczność kebaba bez mięsa?
    Jak już kupuje to biorę wersje wege i jestem ciekawa ile mniej kalorii to by wyszło:)

    Pozdrawiam!
  • jezuuuuuuuu ja tez gdzieś czytalam ze ma jakieś 600 a tu prawie 900 i to trzeba zawsze liczyć trochę więcej bo jedna da ci więcej na maxa sosu a druga mniej :( eeeeeeeeeeeh a a ja tak Kocham ;( !
  • wystarczy kupić kebaba w bułce i zjeść sam środek. ;) mąka szkodzi, a mięso - najlepiej, kiedy się trafi na kebaba z kurczaka, np w mcdonalds. ^^ od razu mniej kalorii, zostanie samo mięsko i warzywa. ;) a sos można wziąść pomidorowy - nie ketchup. :)
  • O masakro .. : o
  • Czy mają gdzieś państwo zapisaną kaloryczność i wagę za mięsko w takim kebabie?
    I dla jakiego typu mięsa przyjąć wartości?

    Bardzo proszę o odpowiedź!:)

    Dziś wzięłam sobie mały zestaw na talerzu: frytki, surowe warzywa, mięso kebab (nie kurczak) w płatkach krojone z odrobiną sosu, a że nie zjadłam całości, to policzyłam na to 500 kcal licząc osobno warzywa mniej więcej, frytki z frytkownicy i mięsa: cielęcina i mięso mielone wołowe... Ale nurtuje mnie to mięso i jego kaloryczność :)
  • poslugując sie Wasza stronką oraz tą stronką http://caloriecount.about.com/ obliczyłam ile ma mniej więcej falafel w cienkiej picie, z surówką z kapusty oraz tylko ostrym sosem (tu bralam dane dla keczupu). Wiadomo, nie mam kalorymetra czy czego tam :) ale wydaje mi sie, ze chyba jestem blisko. Wyszlo mi ok. 400 kcal, mozna jesc! :D
  • Malaya, a sam falafel?? i ile gr policzyłaś?? (przepraszam, że znów z kebabu przechodzę na falafela, ale to prawie to samo, tylko wege:P)
  • So Lovely 2011/07/29 13:48
    a samo mięcho stamtąd? w tych przyprawach i w ogóle...? u mnie można dostać to mięso gyros z kebaba, polane sosem czosnkowym, pod tym leżą frytki i troche surówki. wszystko jest w opakowaniu papierowym :D więc ile miałoby samo mięso takie do kebaba?
  • A nie masz podane ile gram fryt, mięsa i surowki jest w tym zestawie? Jak coś to zawsze możesz spytać o wagę to musza podać :)
  • Poproszę o kebab na cienkim cieście z mięsem drobiowym, gwarantuję że tutaj kcal będą sie wahać w granicach 400-500 kcal, czy tak pani Izo?
  • hhj: Tutaj bardzo wiele kcal pochodzi z tłuszczu i majonez. Wbrew pozorom, nawet jeśli użyjemy mięsa drobiowego, to niewiele się zmieni, bo nie o mięso tu chodzi. Bułkę jeśli zastąpimy np. naleśnikiem, to pewnie będzie mniej. Ale przecież nie o to chodzi, żeby wszystko zmieniać, wymieniać, kombinować! Zresztą cienkie ciasto to prawie jak wydrążona bułka. A propozycje to chyba w poddziale "zaproponuj ważenie"?
  • hmm...Nyu: Nie jadłem i nie widziałem jeszcze kebaba z majonezem scritce np. winiary. Zazwyczaj do tego typu "dania" podaję się sos ostry bądź łagodny, lecz nie jest to majonez. Poza tym w opisie jest wołowina i cielęcina, hmm...podobnie nie jadłem kababa z takim mięsem, ponieważ nie jest on dostępny! W ofertach mamy kurczak lub baranina i takie reguły trzymają się dobrych knajp z tureckim żarciem. Jeśli weźmiemy kebaba na naprawdę cienkim cieście + kurczak + surówki = nie ma większej tragedii, myślę ze w granicach 500 kcal ma taki kebab...
  • O ja haha niezle ja czesto w ciagu dnia nawet nie przyjme tylu kalorii xd. Cale szczescie, ze nie cierpie tego "jedzenia". Sam tluszcz az mdli czlowieka. Dla mnie takie rzeczy moglyby wgl nie istniec xd
  • "O ja haha niezle ja czesto w ciagu dnia nawet nie przyjme tylu kalorii xd."

    to gratulacje ... jest się czym chwalić
  • o wiele mniej by było bez sosu pewnie:P
  • może ktoś policzyć sam kebab (np na talerzu) z surówką bez pity i sosu ?
  • dzieki bogu kebabow nie jem, w swym krotkim osiemnastoletnim zywocie zjadlam doslownie 4 kebsy;) nie lubie jedzenia 'na szybko', a tym bardziej na stojaco. poza tym, po czyms takim czuje okropnie obzarta jakims syfem:P
  • no to po rozmiarach tego wychodzi na to,że kepap u moich turków(cena 7.5zł) ma przynajmniej z 1500kcal, no robią go Mega Większego(bo ten to się tyci przy nim wydaje) i pakują tam tyle mięsa,że aż się na boki wysypuje, jak się to ruszy widelcem :) zazwyczaj, jak ktoś go zamawia pierwszy raz i dostaję go do ręki mówi "O k....! to dla mnie?!" raz w miesiącu, albo rzadziej na obiad nie zaszkodzi :) fakt faktem,że później 3 dni do siebie po takim dochodzę, ale nie dajmy się zwariować :)
  • czy ktoś orientuje się ile kalorii w takim kebabie pochodzi z mięsa? :) jestem wegetarianką i jeśli już to jem tylko wersję bezmięsną.
  • olek2000 2012/04/16 13:37
    Kto nie jadł kebaba to niech żałuje :P Ja jem dość często i zdecydowanie za często niestety będę musiał zrezygnować. A że tyle ma kalorii to tak mi się wydawało że w okolicach 1000. Mały ten wasz kebab, mój ma zawsze co najmniej 570 gram a największy jakiego jadłem miał 620 gram :) Zawsze ważę bo mam w pracy wagę i sprawdzam czy mnie nie oszukali :)
  • Raz w życiu jadłam kebab i od tamtej pory wiem, że już tego nie zrobię drugi raz. Moi znajomi są zachwyceni tym produktem, więc chyba musiałam trafić na jakiś wybrakowany towar, bo mięso było suche, bułka twarda, sos miał dziwny sztuczny smak, jedynie warzywa mi w nim smakowały. Chyba już się nie przekonam do kebaba, ale to i dobrze, bo jest bardzo kaloryczny.
  • Jednym smakuje to, drugim tamto. Ja nigdy nie jadłam kebaba ale gdybym miała wybrać kebaba a jogurt, marchewkę czy coś w stylu to wybrałabym to drugie. Po prostu dla mnie apetyczniej wygląda i lepiej się czuję jak dostarczę organizmowi rzeczywiście coś bardzo wartościowego :D zresztą w jakiejś jadalni typu "fast-food" to ja nie byłam gdzieś ze 4 lata i jakoś mnie nie ciągnie :D
  • no to zazdroszczę, ja bym wybrała kebaba
  • Lilka, ja też wybrałabym marchewkę lub coś w ten deseń :) a można się przyzwyczaić i polubić zdrową żywność, ja już od czerwca nie jem produktów typu fast-food :) a kiedyś za nimi szalałam.
  • Dokładnie, wydaje mi się, że najtrudniej jest hamować się na początku - ja w każdym bądź razie miałam tak kiedyś ze słodyczami. Po kilku dniach, a już w ogóle miesiącach niejedzenia takich rzeczy wcale się nie ma jakoś na nie ochoty a samo zjedzenie czegoś zdrowego w zamian daje dużo satysfakcji :D
  • tylko głupcy liczą kalorie szkoda na to życia.
  • lola-i tu się mylisz
  • a czy to możliwe ż w Kebab Housie gdzie ostatnio jadłam, kebab waży 170 g, chociaż wcale nie jest taki mały? Bardzo mnie to zdziwiło
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2012/06/24 19:08
    @UnhappyHippie: taką wagę podają w menu, czy sama ważyłaś ? (bo jak zapisana w karcie, to może się różnić od rzeczywistej, ważne jest w takim przypadku, żeby ważył określone podane minimum). Ostateczna masa zależeć będzie od rodzaju i ilości dodatków (np mniej lub więcej stosunkowo ciężkiego sosu itd). Ten ze zdjęcia miał w sobie bardzo dużo "obciążających" dodatków :)
  • Było napisane w menu. W kebabie bylo mieso z kurczaka, trochę surówki, grillowane warzywa i całkiem sporo sosów (ostry, czosnkowy i łagodny, w tym łagodny i czosnkowy na bazie majonezu. Ale liczac kalorie biorac pod uwagę 170 g, wyszlo mi bardzo mało i poprostu nie wierzę ;/
  • OH MY GOD! Tyle mogę powiedzieć. Z tego co widzę powyższy okaz wyszedł bardziej kaloryczny od hamburgera z budki. Chociaż większą część tej bomby stanowi z pewnością bułka, mięso dopiero na drugim miejscu bym obstawiała. Ciekawe, jak wyszedłby taki mały kebab z kurczakiem w picie, albo jakie wartości ma sama pita, bo zdarza mi się od czasu do czasu taki wszamać, jak nie mam ochoty nic gotować :/
  • Ania1105 2012/07/11 14:02
    Monija: pita (taka mała) ma ok. 100 kcal. tortilla ok. 200
  • Ania, dziękuję za informację :)
  • Wie ktos mnoze ile bedzie mial kebab wegetarianski?(falafel)
  • a z czym był?
  • @epileptyk: "malaya says: (...) obliczyłam ile ma mniej więcej falafel w cienkiej picie, z surówką z kapusty oraz tylko ostrym sosem (...) Wyszlo mi ok. 400 kcal"

    niewiele jest produktów, które kompletnie mnie odstręczają, a kebab do takich właśnie należy... zjadłam jednego, kiedyś, z nieświadomości i wybaczcie jeżeli kogoś to urazi (nie mam tego w intencji) ale połączenie puchatej bułki, "mięsa", jakichś klapniętych warzyw oblanych tą... tą mazią... bleh! do tego nazwa: kebab. wtf? przyznaję, że pizza jest smaczna, ale to-to, to nigdy nie będzie.
    fajny przepis na pitę w jednym z komentarzy, zrobię ale obłożę zupełnie niekebabowymi dodatkami.
  • Ufff... Ja kiedyś czytalem, że ma około 1200kcal, więc jest lepiej. ;)
  • Pewnie znajdzie sie i taki, co bedzie mial 1200... ;)
  • tinnyjustiny 2012/09/02 17:44
    Blleee, nie cierpię kebabów i nie mogę pojąć zachwytu moich znajomych nad nimi.
  • Ja nigdy nie jadłam i nie ciągnie mnie. Budki "Kebab" kojarzą mi się z kiepskimi warunkami higienicznymi (bez obrazy dla nikogo). Zamiast kebabu można sobie zrobić smażone bądź grillowane kawałki kurczaka z surówką w tortilli. Całość polać domowym sosem tzatziki i jest pycha, zdrowiej nawet jeśli użyjemy kupnego placka. + ile satysfakcji ze zrobienia domowego, powolnego "fast fooda" :-)
  • lucretiaa 2012/09/24 09:34
    dajcie wegetariański prosze <3
  • Karolina 2012/12/01 10:36
    Ile może mieć kalorii taki kebab bez tej bułki i sosów, tylko surówka i mięsko?
  • Wtedy to nie kebab tylko surówka z mięsem, ale za pewne o połowe mniej.
  • Heh, nie zdziwiła mnie taka ogromna ilość kcal, choć trochę kiepsko.... Ja ogólnie nie przepadam za kebabami, zawsze to mięso wydaje mi się takie tłuste.... jeśli już mam brać, to z kurczakiem, a najlepiej jarski.... No i przede wszystkim zawsze odmawiam sosów, nie cierpie ich smaku, jedyne co akceptuję to kutchup. A że taki majonez ma ok 700kcal/100g, (sos mniej oczywiście)- to bez tego liczę swoje kebaby na 500-600kcal, nie więcej :3
  • Jeśli mam wielką ochotę na fast food lub nie mam czasu iść gdzie indziej, lub moi przyjaciele koniecznie chcą coś w tym stylu zjeść, moja odpowiedź jest jedna - falafel w tortilli z surówkami i harissą. Pyszny, choć oczywiście domowy lepszy (piekę zamiast smażyć, więc nie jest taki tłusty). Mamy szansę kiedyś na zważenie falafela? :)
  • kebab kebabowi nie równy...jakiś mały z kurczakiem i warzywami ma pewnie z 300 a jakiś na wypasie co u mnie pod blokiem nazywa sie maxmax i jest ze wszystkim i waży z kilo hehe topewnie ma z 1500.
  • ludzie dajcie spokoj, przeraza was ze kebab ma tyle kcal,m ale jest syty !! porownajcie z pizza, ktorej 1 kawalek ma ok 400 kcal, pol ma z 1500 a cala ok 3000 kcal !!!!!!!!!
  • wielkopolanin 2013/02/19 22:35
    Ciekawy jestem czy zjedzenie kebka zrobionego w domu w sklad którego wchodzą :
    piers kurczaka , surówka , pomidor , kuku , pekinka , sos czosnkowy na jogurcie naturalnym troche keczupu i ta bułka czy to będzie mialo az tyle kalorii ?
    Wydaje mi sie że najgorsze są te sosy , bułka i w niektorych budach mięso najniższej jakosci.
    Jakby zamiast obiadu zjeść to wyjdzie jakies 500 - 600 kal co dla mężczyzny którego zapotrzebowanie jest na poziomie 2900 - 500 to chyba nie jest wielkim przestepstwem ?
  • wielkopolanin: absolutnie nie jest przestępstwem! Dostarczasz tym posiłkiem dobre kalorie, więc nie masz się czym przejmować, tym bardziej, że taka kaloryczność na obiad to normalka patrząc na twoje zapotrzebowanie. Obiad powinien wynosić 25 % zapotrzebowania kalorycznego, a nawet z 2500 kcal 25 % to 625 kcal :)
  • Ja polecam robienie kebaba w domu :) Mięsko na łyżeczce z oliwy podsmażyć z przyprawami. Włożyć do tortilli + warzywka. I wyjdzie mało kalorii, jako sos 3 łyżeczki jogurtu naturalnego z czosnkiem i przyprawami. Pycha :)
    Ale faktycznie kebab w budkach to niezła bomba...
  • To nie jest kebab tylko kurczak w bulce...
  • @Dex: w składzie ma mięso wołowe i mięso cielęce, kurczaka się nie doczytałam.
  • @Cass: te aluzje o kurczaku to chyba do mnie i do ssrzmsk :) Ale co złego w kurczaku w bułce? Możemy go nazwać kebabem, czekoladą, czy ciastkiem jak nam się będzie przyjemniej jadło ;D
  • @Agatka czy mogłabyś podać przepis?
  • @malaczarna, przepis na falafel? Robię tak, że kubek surowej ciecierzycy zalewam wodą na noc, następnego dnia wrzucam do malaksera z dużą cebulą, dwoma ząbkami czosnku, pietruszką lub kolendrą i przyprawami (solą, pieprzem, kuminem). Miksuję aż będzie mocno rozdrobnione i dodaję 2 łyżki mąki pszennej. Lepiję kulki i piekę w piekarniku na złoto, obracając w połowie, żeby nie spalić od jednej strony :) Smacznego!
  • Szczęście, że często nie jem. Ostatnio jadłam z chyba 4 miesiące temu i więcej nie zjem.:D
  • Puuvilla 2013/08/01 22:43
    Mnie jakoś nie dziwi że ten wasz ma aż tyle.. takie to żółte jak z samym majonezem.. :) Za swój dzisiejszy policzyłam 650, bułka wydawała się wiele cieńsza - tak jakby 2 kajzerki na pół przekroić i 4 kawałki skleić to wyszłaby ta bułka, 220kcal. Mięsa było do połowy bułki - troochę tłustsze niż zwykle, ale założyłam że to przez sos w którym mięso było uciapane. Takie typowo kebabowe mięso. Druga połowa bułki to kapucha pekińska i ogórki - tego nawet nie wliczam bo to juz byłaby paranoja.. Sos smakował śmietankowo ale nie był zbyt gęsty (wasz wygląda na mega gęsty). Więc liczę max 200, mięso 250 i tyle wychodzi.. chociaż gdyby ten sos okroić i wlać swój domowy jogurt to wyszłoby cudowne 400-450, ale w końcu za coś płacę, za sos mi nie odejmą kasy, a nie jadam tego codziennie (ostatnio jadłam z pół r temu ;) Jednak polecam wszystkim twórcom kebabowych sosów, także z restauracji i budek, by robili sosy na bazie jogurtu naturalnego przynajmniej 0% - wyjdzie Polakom na zdrowie.
  • dziękuję :) wypróbuję :)
  • Jestem ciekawa ile kalorii ma sama bułka
    Pozdrawiam :)
  • dobrze, gdyby bułkę zamienic na razowie pieczywo mozna by na kebabach mase robić :D
  • @dogry chyba masę tłuszczową, pieczywo tu nie ma znaczenia kiedy ten kebab ma tyle tłuszczu.
  • @kage, dopóki nie przekroczysz zapotrzebowania kalorycznego nie otłuścisz się. Przynajmniej ja :D
  • nie wiem gdzie wy jadacie kebeby bo prawdziwy sos do kebaba to sos na bazie jogurtu naturalnego , więc nie wiem o co histeria w sprawie sosu.
  • mariagttgfdfd 2014/01/13 14:47
    takiego bym w życiu nie ruszyła. ale jadam kebaby. są one z samego mięsa i warzyw, sosów nawet nie widać, wodniste i fajne, a tu to jakimś majonezem obsmarowane.....
    ten, który jadam to samo zdrowie. chude mięso, świeże warzywa a z sosów przy zakupie można zrezygnować. ciasto naleśnikowe cieniutkie. nie wiem gdzie Wy taki syf do obliczeń znaleźliście. ja kebaby jadam na diecie odchudzającej, ale podkreślam, to chyde mięso z warzywami, a nie buła z majonezem...
  • A co to jest 900 kcal ? 100g ryżu i 300g piersi z kurczaka w sosie węgierskim (często jem taki posiłek jako główny) ma ponad 1000kcal. zakładając że kobieta która chce schudnąć powinna jesć ok 1800 kcal to nie widze problemu żeby sobie raz kiedyś na takiego pozwolić bo to w zasadzie połowa dziennnego zapotrzebowania. chyba że popełniacie wielki błąd i bawicie się w diete 1000kcal ;]
  • Nie rozumiem czegos... a mianowicie "Pozostałe (62%)". Co poza bialkiem, tluszczem i ww moze wypelniac 60% produktu?

    @UnhappyHippie

    170g, nawet zakladajac ze kebab nie mial w sobie tluszczu, to juz ~700 kalorii. Podejrzewam tez ze te 170g to waga miesa w kebabie, a nie calego kebaba.
  • rinleezwins, 60% to woda.
  • Ile kalorii może mieć taki kebab w wersji wegetariańskiej?
  • Famijana 2014/03/15 17:11
    Ja jestem ciekawa ile kalorii może mieć falafel :)
  • Dzisiaj po raz PIERWSZY jadłam kebab a, żałuję...:( Nie jestem zwolenniczka wszelkiego rodzaju fast food z resztą co do tego dzisiejszego mialam duże wątpliwości. :/ ma dużo kalorii ale trzeba by byc naprawdę głodnym i mieścić na raz w żołądku naprawdę duże porcje żeby umiec to zjeść :)
  • Jakie mięso lepiej wybrac. Rzekomą "baranine" czy "kurczaka" ?
  • a ja dzisiaj zjadlam i byl pyszniutki:))))
  • matthias 2015/03/07 16:02
    W Warszawie znana sieć kebabów na \"A\" ma w swojej ofercie kebab light. Jest na cienkim cieście pełnoziarnistym. Przepyszny. Ale taki zwykły na cienkim by się przydał w ważeniu.
  • Niewiedząca 2015/03/10 12:09
    Dzisiaj robię na obiad wegetariańskie kebaby w picie. Założę się, że 1szt. będzie miała mniej niż 200kcal, ale będę liczyć, bo bardzo jesteśmy ciekawi z chłopakiem, jaka jest różnica między takim jak powyższy, a domowym kebabem. Oczywiście pitę zrobię sama, chyba z żytniej mąki. Później podzielę się swoimi przeliczeniami.
  • Niewiedząca 2015/03/10 16:56
    Mój żytni kebab (pita troszkę większa niż ta na zdjęciu) ma tylko ok. 300kcal. (Bułka - ok. 200kcal, farsz + sos - 100). No ale jest bezmięsny. Farsz zrobiłam z mieszanki warzyw na patelnię ugotowanych na parze (zwykła + chińska), cebuli, fasolki czarnej, kapusty pekińskiej, pieczarek (też uparowanych) i ogórka kiszonego. Sos to zblendowane pomidory z puszki z czosnkiem i dodałam po łyżeczce przecieru i kremu z gorczycy z miodem oraz przyprawy. Nawet mój mięsożerny facet powiedział, że pycha. ;-)
  • Kebab - dawniej mój nałóg, obecnie w ogóle tego nie jem ;) Po pierwsze- mam już świadomość, co to są kalorie, a po drugie- w kebabie z budki za 5-8 złotych nie ma "mięsa wołowego", które kosztuje średnio 20-30 zł za kilogram, a raczej znajdziemy tam papkę podobną jak te gotowe kotlety w hamburgerach ;)

    Dziś robiłam domowy kebab na obiad, użyłam takiej bułki http://www.ilewazy.pl/bulka-pszenna , ok. 150 gram piersi z kurczaka + niecała łyżeczka oleju + przyprawy, kapusta czerwona jeden liść, kukurydza niecałe dwie łyżki, pomidor dwa duże plastry, sos (jogurt + czosnek + przyprawy) ok. 2 łyżki. Całość wyszła 377 gram, 475 kcal. W moim kebabie wartości kształtują się następująco: białko 42,8 g, tłuszcz 8,7 g, węglowodany 59,1 g, błonnik 3,6 g. Czyli w porównaniu do tego zważonego, mój jest mega light, bo zawiera ponad trzy czwarte tłuszczu mniej :O
    W zeszłym tygodniu zrobiłam kebab z mięsem wołowym, wyszło podobnie, trochę mniej białka a trochę wiecej tłuszczu. W smaku chyba trochę lepszy, ale skutecznie zniechęca mnie czas - wołowina "robiła się" równo 1,5 godziny, kurczak 17 minut ;)
  • Kebab z baraniną - to jest to - oczywiście od czasu do czasu, jem średnio raz na miesiąc.
    900kcal to nie jest aż tak dużo. Ostatnio o godzinie 17 zjadłem podobnego kebaba z piwem i już nic więcej do nocy nie chciało sie jeść, więc jeśli spalam około 3000 kalorii dziennie to taki kebab to pikuś.
  • Aasiaaaaa1235 2015/09/17 17:44
    Witam czy kebab na talerzu (bez frytek) ma duzo mniej kalorii niz kebab w bulce?
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/09/19 13:52
    @Aasiaaaaa1235: To, ile kcal dostarczy gotowe danie, będzie uzależnione od rodzaju i ilości użytych składników. Może się okazać, że do przyrządzenia będzie wykorzystane tłuste mięso i wówczas wartość kcal przekroczy kebaba podanego w bułce...
  • Ostatnio kupiłem z mięsem wołowym i sosem ostrym , ważył ~500g , a to daje 1000 kcal. i tak należy w/g mnie przyjmować , oczywiście +- , ale z grubsza tak się kształtuje popularny KEBS i kropka :)
  • Jeżeli już to właśnie prawdziwy kebab z baraniny najlepiej serwowany przez oryginalnego Turka :-) .
  • Idę o zakład, że 80% tłuszczu pochodzi z sosów a 80% kalorii z tłuszczu.

    Gdyby poprosić o kebab bez sosów to wypadałby duuużo lepiej.
  • Dokładnie ! . Bez tego całego majonezu ! Kebab może być zdrowym i nawet dietetycznym daniem pełnym dobrego mięsa i warzyw .
  • Ale jak widzę w mieście jedzących kebab to dochodzę do wniosku że ludziom najbardziej smakuje ta buła upaćkana w majonezie . Sam kupuję w tortilli .
  • Oj nabrałem smaka na Tortilaka Turaka ;-) .
  • Zresztą...

    Fat: 1 gram = 9 calories
    Protein: 1 gram = 4 calories
    Carbohydrates: 1 gram = 4 calories

    Białko 36,9 g = 147.6kcal
    Tłuszcz 43,7 g = 393.3 kcal
    Węglowodany 89,1 g = 356.4 kcal

    Razem 896.7 kcal czyli w miarę zgodnie z wyliczeniem.
    Kurczak ma do 40% tłuszczu, a więc doliczamy tłuszcz w ilości 40% zawartości białka - 36,9*0.4 = 14.76g tłuszczu jeśli bierzemy bez sosów. To jest 132.84 kcal.

    132.84+147.6+356.4 = 636kcal. Sporo lepiej.

    Bułki też nie musimy zjadać do końca. Zamiast sosów - ketchup ostry. "Z piekła rodem" 100g - 99kcal. Pod 25g starczy.

    Da się z Kebabem zjechać poniżej 500kcal tylko sobie sosiki trzeba odpuścić i nie wyjadać suchej bułki do samego końca.
  • Bule mówimy zdecydowanie i stanowczo NIE ! .
  • kurde liczyłem że ma z 1300 a tu tylko 900 ;c masa nie pójdzie :d
  • Ile kalorii będzie miała tzw. pizza turecka (lahmacun)?
  • kkkkasikkk 2017/03/15 09:55
    Jak kogoś to interesuje ważyłam ostatnio kebaba w tortilli (takiej standardowej) z dosyć dużą ilością sosu.
    wyszło 320 g. Mięso- wołowo baranie [podobno]
    więc to ok 625 kcal :P lepiej. Oczywiście to tylko przybliżenia.
  • W sumie tyle samo co moja dzisiejsza kolacja - czyli nie ma tragedii, myślałem że gorzej :) Jako główny posiłek dnia raz na jakiś czas może być.
  • Barbara[autor ilewazy.pl] 2018/06/19 08:42
    @Lex dobry kebab nie jest zły :), a wszystko rozbija się jak zwykle o jakość składników. Pisałam o tym kiedyś:
    https://polki.pl/dieta-i-fitness,ile-kalorii-ma-kebab-kebab-kalorie-bulka-kalorie-frytki-kalorie,10422886,artykul.html
  • Lubię wchodzić na tę tronę, żeby popatrzeć na tego kebsika. Potem przełykam ślinę i wracam do swojej ketogenicznej diety.
  • dobry kebab nie jest zły
  • Jakie to tłuste jakoś nie przepadam za kebabami dostarcza połowę kcal dla kobiety. I niecałą połowę dla mężczyzny. Jak jadę z kolegami do KFC albo MCDONALDA to zawsze mam swój własny obiad jedynie tam zamawiam sałatkę z grillowanym kurczakiem. Dobrze że nigdy go nie zjadłem...
  • beataaaaa2221111 2020/03/06 19:24
    dobre sobie :D kebab ma o wiele więcej kalorii
  • Martimartini 2020/06/25 18:42
    moglibyście się pochylić jeszcze nad innymi kebabami, np na cienkim cieście, kebab box, z różnymi rodzajami mięska, z różnymi sosami - byłoby super, myślę, że większość nawet ćwiczących lubi od czasu do czasu pochłonąć takiego kebabiszcza :)
  • Ewa1401[autor ilewazy.pl] 2020/06/26 09:55
    @Martimartini Słuszna uwaga. Dopisujemy do listy:). Cienkie ciasto rządzi ;)
  • No xd ludzie, przecież taki kebab to może być cały obiad, czyli główny posiłek dnia więc 900 czy jak w przypadku kebaba z kurczakiem 700kcal to aż tak dużo nie jest

    Liczenie jedynie liczby kalorii nie ma sensu, bo nie koniecznie im mniej tym lepiej, bo inne rzeczy też się liczą
  • 1
  • 1
  • 1
  • 18wcLAKUL
  • 1
  • -1 OR 2+97-97-1=0+0+0+1 --
  • -1 OR 2+706-706-1=0+0+0+1
  • -1' OR 2+951-951-1=0+0+0+1 --
  • -1' OR 2+306-306-1=0+0+0+1 or 'cAOAqmGu'='
  • -1" OR 2+194-194-1=0+0+0+1 --
  • 1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
  • 10'XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z
  • 10"XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
  • (select(0)from(select(sleep(15)))v)/*'+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'"+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+"*/
  • 1-1; waitfor delay '0:0:15' --
  • 1-1); waitfor delay '0:0:15' --
  • 1-1 waitfor delay '0:0:15' --
  • 1MvLOacNW'; waitfor delay '0:0:15' --
  • 1-1 OR 39=(SELECT 39 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1-1) OR 856=(SELECT 856 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1-1)) OR 459=(SELECT 459 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1ksVIydiI' OR 202=(SELECT 202 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1i6eYuvlH') OR 583=(SELECT 583 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1caDoZyjG')) OR 409=(SELECT 409 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
  • 1'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'
  • 1
  • 1'"
  • 1%2527%2522'"
  • @@nL5Pf
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555mSGrN2f2
  • 555
  • -1 OR 2+92-92-1=0+0+0+1 --
  • -1 OR 2+44-44-1=0+0+0+1
  • -1' OR 2+924-924-1=0+0+0+1 --
  • -1' OR 2+972-972-1=0+0+0+1 or 'DT4L9AYp'='
  • -1" OR 2+458-458-1=0+0+0+1 --
  • 555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
  • 5550'XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z
  • 5550"XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
  • (select(0)from(select(sleep(15)))v)/*'+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'"+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+"*/
  • 555-1; waitfor delay '0:0:15' --
  • 555-1); waitfor delay '0:0:15' --
  • 555-1 waitfor delay '0:0:15' --
  • 555GM1Utefd'; waitfor delay '0:0:15' --
  • 555-1 OR 599=(SELECT 599 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555-1) OR 992=(SELECT 992 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555-1)) OR 100=(SELECT 100 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555sXuqRPcM' OR 159=(SELECT 159 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555jLRPCViD') OR 259=(SELECT 259 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555XJrxVLU5')) OR 630=(SELECT 630 FROM PG_SLEEP(15))--
  • 555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
  • 555'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'
  • 555
  • 555'"
  • 555%2527%2522'"
  • @@kj1sL
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555
  • 555

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę